- Dit onderwerp bevat 14 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
18 juli 2017 om 15:39
Hallo Heren,
Besef net dat ik mezelf nog niet netjes heb voorgesteld.
Lees al tijdje mee op dit forum, en onlangs wat vragen gesteld m.b.t. schaarlift ( dewelke ik inmiddels besteld heb 😎 )
Ondertussen 29 jaar,maar reeds als heel klein manneke helemaal verzot op oldtimers. Wat begon met het sleutelen aan de betaalbare oudere tweewielers( mini 4-takters, honda amigo’s, vespa’tjes..), eindigt nu op 4 ‘iets minder betaalbare’ versleten wielen.
Ik neem jullie graag even mee naar een leuk gesprek met mijn vriendin 7 jaar geleden (lees: nu vrouw)
Vrouw : ‘Wim, ik wil echt echt niet dat ge ne oldtimer moto koopt, zo’n spel is levensgevaarlijk en ik zie u veel te graag..
Me :’ Ok, er is maar 1 ding waar ik harder van droom, dus we maken een deal’
Vrouw : ‘ Laat maar horen’
Me : ‘ Ik beloof mijn leven lang geen moto te kopen, maar op een dag staat er een Porsche op de oprit, en dan wil ik geen gezeur.’
Vrouw : ‘ Wa kost zo’n spel?’
Me : ‘ Ni meer dan 3 sacochen van de Louis Vuitton, so do we have a deal?’
Vrouw : ‘ akkoord !’Steeds in het achterhoofd gehouden dat ik mijn droom rond men 40ste zou najagen, maar een 2-tal jaar geleden de gekke beslissing genomen om zelfstandig consultant te worden in mijn branche, waardoor ik ‘iets’ meer koopkracht kreeg.(meevaller)
7 jaar later bleek het om iets meer dan 3 Vuittons te gaan, maar een deal is een deal :driver:
Ben me beginnen inlezen via fora, websites, boeken, en tot het besluit gekomen dat het een 911SC targa zou worden.
Waarom? Oldschool maar niet TE primitief, de ideale look in combinatie met verse lucht boven mijne kop, vrij betrouwbaarUiteindelijk eentje gevonden die reeds uit US geïmporteerd werd, aan een bedrag dat ik ervoor overhad
What’s the plan?
– Wachten op mijn bestelde schaarlift
– Volledige heropbouw plannen
– ombouw naar Europese bumper zodat ik een gewone plaat kan gebruiken ..na de zomer:
– Volledige demontage ( plan dit zelf te doen)
-Uitbesteden revisie motor ( ook visueel)
-Uitbesteden carrosseriewerk ( heb het gevoel dat dit beter door prof.gedaan kan worden) en opnieuw laten lakken
– Volledige montage ( plan ik ook zelf te doen) – vervangen rubbers, binnenbekleding, details, etc etcAls mijne boekhouder meewil in de investering, hoop ik hem op een periode van 1.5 jaar terug tip top te krijgen.
Hopelijk veel goede raad hier ! 🙂
[IMG]http://i68.tinypic.com/9q8wmb.jpg[/IMG]
[IMG]http://i63.tinypic.com/24cbns9.jpg[/IMG]
[
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.