Home › Forum › Zeverhoekje › Je wagen wassen met bacterie…
- Dit onderwerp bevat 43 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 2 maanden geleden door bollocks.
-
Bedankt voor de review :first:
Als ‘t op de markt is zal ik ook eens een paar flessen inslaan.nondeju, en ik heb hier net weer het ganse assortiment van Kenotek ingeslaan:
shampoo, velgenreiniger, insectenverwijderaar, ..zijn er nog die een privé bericht kregen van “porsche” om te klagen dat het niet werkt en het afzetterij is?
Bedoel je de merkinvoerder of een forumlid?
laat je ons iets weten want als ik bollocks zijn verhaal lees is het allesbehalve afzetterij toch?uiteraard forumlid met die naam, Porsche het bedrijf houdt zich hier niet bezig met privé berichten rondsturden over auto was middelen.
Hier in elk geval geen pm gekregen…
Waarom doet ‘porsche’ hier zijn verhaal niet, als hij zegt dat het niet werkt en afzetterij is, wil ik zijn ervaringen ook wel eens horen.Ik kan enkel spreken over mijn ervaringen en die zijn beter dan verwacht.
Ik heb nergens beweert dat mijn wagen pico-bello perfect gewassen is, maar het product blijkt wel te werken.
Al was het maar voor eens een ‘snelle tussendoor was’, bij gebrek aan een hele namiddag tijd om de wagen met de hand te wassen, voor mij voldoet het product ruimschoots.Opmerking, op uitleg op de fles staat ‘3 minuten’ laten inwerken, maak daar 10 minuten van, en je ziet dat het werkt!
Voor de geïnteresseerden, misschien eens een demo op poten zetten voor de non-believers?
Wat hebben we nodig? Een parking, een watertoevoer, elektriciteit en een hogedrukreiniger….. en uiteraard een vuile wagen, al zal dat wel geen probleem zijn :engeltje:Moest Zemst wat dichter bij de deur gelegen, had ik direct +10 bussen gehaald!
Als het niet had gewerkt, hadden we het al lang en breed gehoord denk ik!Voorlopig enkel per max 2 bussen per bestelling te koop, als je daarvoor van heinde en ver moet komen…. zonde
Vorige zaterdag toen ik de mijne ging afhalen, kwamen daar nog mensen toe van Beerse, niet gereserveerd en uitverkocht…. pech…. de man zei dat ze er dan maar een uitstapje zouden van maken….Ik wil bij deze niks beloven, maar tijdens onze babbel heb ik Mark wel laten weten dat ik wat testen ging doen, oa ook op de Harley, en dat ik ook in een oldtimerclub en motorclub zit… en dat dit product daar waarschijnlijk ook gesmaakt zou worden….
Ik kan proberen of ik aan meerdere bussen kan geraken en voorlopig tussenpersoon spelen… als vertegenwoordiger doorkruis ik toch heel Vlaanderen, desnoods kom ik het product afzetten of spreken we een rvd-punt af waar liefhebbers hun bestelde bus kunnen komen afhalen???
Vermoedelijk zal het product wel in de handel geraken, de vraag is alleen wanneer en hoeveel? (Maximum productie per week die ze nu hebben, is verkocht op een zaterdagvoormiddag! – is ten slotte een nevenactiviteit van de man, al zal dat waarschijnlijk snel veranderen :first: )Update…
Marc heeft in principe altijd voldoende voorraad staan, prijs 18€/5L, nu ook bidons 10L beschikbaar…
Is niet hele dag open!
Als je zelf wil afhalen bellen voor 10u ‘s morgens en dat laat hij weten wanneer ze open zijn voor afhaling.
Intussen Boxterfreak al een bus bezorgt na dat hij 2 keer voor de deur gestaan heeft…. ben benieuwd naar zijn ervaringen.Heb ook een test gedaan op een alu poort van 20jaar oud, nooit deftig gewassen…. was dus geen Ral7016 meer maar eerder iets afgeschenen dat ooit wel eens ergens tussen blauw en grijs zat…
Inspuiten, laten werken en afspuiten…. resultaat was beter maar nog niet goed
tweede poging, inspuiten, inwerken en met een nylon borstel ingewreven in de gestructureerde oppervlakte van de poort…. nog even laten inwerken, en afgespoten… resultaat veel beter!
Dus…. als je het product gebruikt als ‘pré wash’ en dan gewoon wast, is het resultaat nog beter… (ergens wel logisch, door wrijving krijg je meer vuil weg dan door afspoelen)ps, uit verdere testen is gebleken dat de bacteriën niet goed kunnen tegen hoge temperaturen. Een restje dat in de zon blijven staan was tijdens de ‘hete zomerdagen’ bleek het niet meer te doen…. te warm geworden, beestjes dood…. dus, bewaren bij kamertemperatuur of kelder.
Hey,
Gisterenavond de auto ingespoten met een halve liter product, 5 min laten intrekken en afgespoten met de hogedrukreiniger…
Zo laten opdrogen en deze morgen het resultaat bekeken.
Niet slecht eerlijk gezegd!
VOor twee euro kan je niet sukkelen en als je hem eens snel wil wassen op 5 minuten, 3 inspuiten, 2 afspuiten, ideaal!Nogmaals dikke merci @Bollocks voor de aflevering en de leuke babbel! TOP gewoon!
Als je nog eens in de buurt bent en wat meer tijd hebt, altijd welkom!
Groetjes
Wimfijn….. 😀 daar dient dus ook een forum voor….:up: :up: :up:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.