Je wagen wassen met bacterie…

Home Forum Zeverhoekje Je wagen wassen met bacterie…

• Maker
    Discussie
  • Iemand hier ervaring mee?

Click

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
    • Het kan haast nooit doen wat het belooft. Vandaar mijn vraag hier.

Ive

super, ik had het artikel ook gelezen een aan t surfen geweest waar je het kon kopen, maar niks gevonden. Wel 1001 ander autoshampoo’s
        Ben heel benieuwd naar het resultaat, maar ik vraag mij af, als het zo goed werkt, gaan de carwashes de borstels in hun wasstraat dan naar ‘t containerpark brengen???

Gij Kieken, (maar denk toch dat het nen anderen is….)

Ik ga de test eens doen, zal me een van de dagen een fles halen en uitproberen op de dd, die ziet er na een week ‘de baan’ niet meer uit… is een zwarte, en aangezien je daar alle op ziet, zal ik het snel weten…..
          Ik laat wel weten wat het resultaat is….

Mark Vertongen, is da ni die choco drinker van FC De Kampioenen ?

da’s toch dat spul welk kappers ook gebruiken om haren te blonderen ?
              straks dus allemaal P kes met pastelkleurtjes 😎

Er zal zeker Waterstofperoxide in zitten of H2 – O2 kunde ook gebruiken om uw riolen of beerput te reinigen .
                Het zal zeker geen kwaad kunnen om uwe auto daar mee te wassen , maar ook de dure wax zal verdwenen zijn .
                Zal mijn Porsckes wel wassen met goede auto champo :up:

[quote=”Mushroom” post=268227][quote=”Bones” post=268224]:mrgreen: voor 12€ kan je nu wel niet sukkelen – proberen en je ervaring hier delen :salut:[/quote]

Awelja. De vraag is: waar te bestellen? :engeltje:[/quote]

Het product is te koop bij Mark Vertongen. Te bestellen via mark.vertongen@scarlet.be of op 0494/73.85.21. Je kan het ook afhalen bij Motorhomes Vertongen, Linterpoortenlaan 202, 1980 Zemst.

Ben zeer benieuwd. Betekend nooit meer krassen op uw auto.
                    Wie neemt de proef?

@full pelt +1

Maar wat ik me afvraag.

Blijkbaar geen familie van de vleesetende ziekenhuisbacterie … vreet dus alleen insectenresten en niet je hand??
                      :wtf:

Wat is eigenlijk “vuil”, toch niet alleen dode insecten? Vreet het bijvoorbeeld geen rubber of iets anders wat je liever zou houden?
                      :think:

Waar gaat die bacterie naartoe na gedane werk?
                      :think:

Iemand al uitgeprobeerd?
                      :think: :popcorn:

[quote=”Bones” post=268224]:mrgreen: voor 12€ kan je nu wel niet sukkelen – proberen en je ervaring hier delen :salut:[/quote]

Awelja. De vraag is: waar te bestellen? :engeltje:

:mrgreen: :happy:
                          Je hebt “goeie” belevingen die met autorijden te maken hebben (zoals een boterzachte bak in een glooiend landschap), en dan heb je minder goeie belevingen (zoals al die vliegskes van uw capot frotten) 8)

:mrgreen: voor 12€ kan je nu wel niet sukkelen – proberen en je ervaring hier delen :salut:

Uwen auto waste toch met de hand he! Dit product ontneemt de echte beleving! ( zoals bv pdk ) :first:

13 reacties aan het bekijken - 31 tot 43 (van in totaal 43)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.