jelle 007

Home Forum Stel jezelf even voor ! jelle 007

• Maker
    Discussie
  • Beste liefhebbers,

Bij deze wil ik mij even voorstellen:

Ik ben een jonge dame, die al reeds vele jaren een grote liefhebber ben van porsche. Dit dankzij mijn voormalige vriend.
    Zelf bezit ik nog geen porsche, maar dat zal zeker niet lang meer duren. Ik ben een grote fan van oldtimers.

Groetjes, jelle

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Van harte welkom en als je die P echt wilt dan komt die er zeker .

Welkom en veel succes met je zoektocht !

welkom Jelle

hmmmm is idd wel een mooie keuze: 356 :first:

enjoy the chase en je bent imho aan het perfecte adres om je hierin een beetje te begeleiden. :respekt:

ahja… al iemand achter foto’s gevraagd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ah een lady in the house…en a “real” lady dan nog wel, eentje die weet wat klasse is !
            Niet vergeten : we want pictures…ja ook van de P.
            Den James.

welkom

Jelle, veel succes met je zoektoch gewenst.
                Benvenutto,
                ciao,
                Luc

Aub… :happy:

tja, als geld geen rol speelt, zou iedereen wel liever de echte willen… maar voor 26.000 euro vind ik dit een heeel mooi alternatief…Ik zou hier echt niet vies van zijn, en laten we eerlijk zijn: met een recentere replica heb je vaak ook iets betrouwbaarder en goedkoper te onderhouden mecaniek… ook niet onbelangrijk om het kostenplaatje op langere termijn te bekijken
                    En Jelle, aangezien we nog geen foto’s van je Porsche kunnen vragen, zullen we ons tevreden stellen met foto’s van jou zelf… We doen daar niet moeilijk over… :mrgreen:

Toch liever the real thing…een echte porsche, no replica for me…

Heel mooie!!!

Wim

Dit is een hele mooie, en met eigen ogen bekeken. 😉

Prijs 26000 eurokes.

Mag er een man bij zijn? dan weet ik hier en daar wel wat staan 😛
                            En nee ikke niet, zeg wel duidelijk een man!

[quote=”RODONDO” post=105766]Welkom ! Bij Mecanicimport staan regelmatig zééér mooie replica’s 356 te koop.[/quote]

Grote Oplichter!! 👿

Welkom!
                                Heb ook ooit met een half oog naar een 356 replica gekeken.
                                Nieuw (en redelijk standaard): rond de 30.000 Euro
                                Occasie (eender hoe oud en hoeveel kilometers): meestal in de hogere regionen van de 20.000 Euro, meestal 25.000 a 27.000.

Welkom ! Bij Mecanicimport staan regelmatig zééér mooie replica’s 356 te koop.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.