jelle 007

Home Forum Stel jezelf even voor ! jelle 007

• Maker
    Discussie
  • Beste liefhebbers,

Bij deze wil ik mij even voorstellen:

Ik ben een jonge dame, die al reeds vele jaren een grote liefhebber ben van porsche. Dit dankzij mijn voormalige vriend.
    Zelf bezit ik nog geen porsche, maar dat zal zeker niet lang meer duren. Ik ben een grote fan van oldtimers.

Groetjes, jelle

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • van harte welkom op dit forum. Er staan momenteel toch wel enkele speedster(replica) te koop voor vrij acceptabele prijzen. Best altijd wel iemand met wat kennis meenemen. Er zit veel schroot tussen de replica’s. Op foto zien ze er zo goed als hetzelfde uit maar in real life kan dit makkelijk anders zijn.
      Succes met de zoektocht!

Welkom en hoop dat je de juiste P vinden zal .

Welkom en succes met de zoektocht naar je droom wagen :applaus:

Beiden kosten een heel budget , en de Speedster (een echte tenminste) zeker . Hou daarvoor maar de prijs van een nieuwe supersportwagen in gedachte .
            Daarbij weet ik dat er in ’76 al lang geen 356 Speedsters meer gebouwd werden (meen tot 1958) , dus zal je waarschijnlijk een bouwkitje op Keverbasis bedoelen .

moeilijke keuze 😛

twijfel nog tussen een 356 speedster uit ’76 of een 356 c coupe rally uit ’65.

Budget bepaalt natuurlijk ook grotendeels de keuze 🙂

welkom, en ben beniewd welke schoonheid dat je gaat kopen, heb je een voorkeur ?

Hoy!

Van harte welkom geheten hier .
                    Ik hou van mensen die doelstellingen zetten in hun leven :respect2:

aha, ik dacht al, waar blijven die “oldtimer bezitters” met hun voorstellen om deze jonge dame eens mee te nemen? :driver: :mrgreen:

[quote=”jelle007″ post=105728]
                        Zelf bezit ik nog geen porsche, maar dat zal zeker niet lang meer duren. Ik ben een grote fan van oldtimers. [/quote]

Zin om eens mee te rijden 😀

Welkom hier !

Geert.

een jonge dame die fan is van oldimers :applaus: Ben benieuwd welk exemplaar je hartje zal veroveren.

Welkom, voor een porsche ben je hier aan het goede adres 😉

Wim

Welkom Jelle, en die Porsche komt er dan wel zo te lezen.

Ook liefhebber van James zo te zien aan je nickname, of heb ik het verkeerd. 😉

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.