Jessica Alba dan maar? Porsche 968CS M330/M020

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Jessica Alba dan maar? Porsche 968CS M330/M020

• Maker
    Discussie
  • Bij gebrek aan serieuze kandidaten voor Jessica Biel, bied ik even de zwarte aan 😥
    Let op: hij wordt maandag gekeurd, dus window of opportunity sluit na inschrijving over enkele weken.

Het is dus een originele 968 CS in de zeer gegeerde M030/M220 set-up.
    Hij werd mij ongevalvrij verkocht, bij OPC Geel heeft men geen sporen van ongeval gevonden.
    Slechts 124.000km
    Een massa aan onderhoudshistoriek en documentatiemap
    Distributieriem & waterpomp recent vervangen
    Alleen al in 2013 voor meer dan 11.000 euro geïnvesteerd: controle nokkenassen, vervanging ophanging, veerschotels en torsiestangen; remblokken/schijven; banden en een massa aan kleine zaken (OPC Geel)
    Motor is niet opgedreven, maar draait zeer gezond :driver:
    Carrosserie in goede staat: in 2013 gepolijst met 7 beschermlagen; natuurlijk geen spoortje van roest, natuurlijk wel wat onvermijdelijk steenslag
    Volledig vernieuwd interieur: recente Sparco’s (met attest, naar mijn mening zelfs beter dan de Recaro’s; zeker minder slijtgevoelig); nieuwe tapijten en rolkooi (Heigo met attest); Sparco Oreca (origineel sportstuur beschikbaar)

DSCF5542.jpg

DSCF5538.jpg

DSCF5540.jpg

DSCF5544.jpg

IMG_1756.jpg

Recent expertise verslag : 36.000 euro
    Nu wegens plaatsgebrek te koop voor 27.500 euro.
    Binnenkort op Kapaza e.d.

DRIVERS CAR – SMILE ON YOUR FACE GARANTEED :first:

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
    • [quote=”TRIUMPH1″ post=146171]prijs is wel aan de hoge kant,daar heb je een 996 4S voor,maar in ieder geval succes met de verkoop.[/quote]

Appels / peren… 😉

Jammer dat de wagen niet geheel origineel meer is maar smaken verschillen natuurlijk. 😉
      Veel succes met de verkoop! :up: Dan kun je de blauwe houden (die is toch mooier). 😈

Het probleem met dit type, net zoals 924, 944, 928 je moet juist de liefhebber treffen. Anders heb je maar 2 mogelijkheden met zwaar verlies verkopen of geduld hebben tot de liefhebber zich aanbied. Ik heb het zelf ondervonden met mijn 914, heeft een paar jaar te koop gestaan maar voor mij moest die niet weg en op zekere dag was het op een half uur beklonken zonder iets van de prijs te doen. Met mijn 924S zou het juist het zelfde zijn maar ik hou wel van die buiten beentjes 😉

prijs is wel aan de hoge kant,daar heb je een 996 4S voor,maar in ieder geval succes met de verkoop.

De markt ligt en beetje moeilijk voor dergelijke wagens, vandaar de beperkte reacties.
            Zeker in die prijsklasse zitten ook de 911/964 en daar zijn meer liefhebbers voor.

4 reacties aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.