- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 3 maanden geleden door .
-
Discussie
-
19 oktober 2013 om 14:09
Bij gebrek aan serieuze kandidaten voor Jessica Biel, bied ik even de zwarte aan 😥
Let op: hij wordt maandag gekeurd, dus window of opportunity sluit na inschrijving over enkele weken.Het is dus een originele 968 CS in de zeer gegeerde M030/M220 set-up.
Hij werd mij ongevalvrij verkocht, bij OPC Geel heeft men geen sporen van ongeval gevonden.
Slechts 124.000km
Een massa aan onderhoudshistoriek en documentatiemap
Distributieriem & waterpomp recent vervangen
Alleen al in 2013 voor meer dan 11.000 euro geïnvesteerd: controle nokkenassen, vervanging ophanging, veerschotels en torsiestangen; remblokken/schijven; banden en een massa aan kleine zaken (OPC Geel)
Motor is niet opgedreven, maar draait zeer gezond :driver:
Carrosserie in goede staat: in 2013 gepolijst met 7 beschermlagen; natuurlijk geen spoortje van roest, natuurlijk wel wat onvermijdelijk steenslag
Volledig vernieuwd interieur: recente Sparco’s (met attest, naar mijn mening zelfs beter dan de Recaro’s; zeker minder slijtgevoelig); nieuwe tapijten en rolkooi (Heigo met attest); Sparco Oreca (origineel sportstuur beschikbaar)Recent expertise verslag : 36.000 euro
Nu wegens plaatsgebrek te koop voor 27.500 euro.
Binnenkort op Kapaza e.d.DRIVERS CAR – SMILE ON YOUR FACE GARANTEED :first:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.