Jessica Biel is nog niet van straat

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Jessica Biel is nog niet van straat

• Maker
    Discussie

• david
    Deelnemer

Voor alle duidelijkheid:
      Het gaat hier niet over deze dame

jessica-biel-191.jpg

Wel over een eerder zeldzame Porsche met even mooie lijnen.

DSCF5875s.jpg

DSCF5712small.jpg

DSCF5713small.jpg

DSCF5706small.jpg

Belgische wagen, in zeer goede originele toestand. 😀
      Echte Club Sport
      Volledige historiek, OH en facturen (incl. aankoopfactuur 1995) aanwezig.
      Zelfde eigenaar 1995-2013 :respekt:
      Geen circuit. Ongevalvrij.
      Recent heel wat kosten aangedaan (+/- 8k euro). :bounce:

Wegens plaatsgebrek (vervanger is al onderweg) nu prijsverlaging.
      Expertise 05/2013 21.500 euro
      Initiële vraagprijs 19.968 euro
      Nu 17.500 euro
      Elk redelijk bod van liefhebber word overwogen. :applaus:

Als aanvulling voor de collectie of als daily driver. :driver:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • [quote=”deepee” post=151312]nog snel, voor het definitief slot verschijnt, even :up: zeggen.
        en ben ik nu de enige die de foto’s van die 993 hier nog niet gezien heeft?[/quote]

Nog geen foto’s getrokken :engeltje:

Staat al sinds september bij mijn garagist- *porsche specialst om volledig in orde te zetten. (laatste 10 jaar maar 16k kms gebold waarvan de laatste 4 jaar maar 600kms). Wel zn onderhoudjes gehad, maar toch dus ff alles er onderuit voor de zekerheid.
        Ik heb graag alles in orde aan 200 kms/u++ ( Duitsland he) :engeltje: :engeltje:

Wegens bovengenoemd plaatsgebrek heb ik hem gezegd ” doe maar op uw gemak tussendoor” met als gevolg = nog geen klop aan gebeurd. :think:

Soit, tis te zegge: wel ff na de keuring (blanco :respekt: ) kwestie van dit jaar nog in te schrijven!
        Staat nu op de planning voor ” in januari ergens “. :relaxman:
        Dus waarschijnlijk pas gereed (en pictures) in Maart of zo iets.

Ondertussen enkel de zwarte CS op den hof.
        Morgens eens uitlaten :driver:

Proficiat met de verkoop ! :first:

en op vraag van topicstarter een *slotje

XXX

Proficiat met de verkoop :relaxman:

Met een suzuki jeepje zulk totaal gewicht trekken? :think:

nog snel, voor het definitief slot verschijnt, even :up: zeggen.
                en ben ik nu de enige die de foto’s van die 993 hier nog niet gezien heeft?

Mag *slotje op

Net op de trailer gezet richting Nederland. 😥 😥 😥 😥 😥

IMG-20131212-00089.jpg

Krijgt een mooie nieuwe thuis bij een Nederlands Forum lid waar ze haar dagen kan slijten in gezelschap van een 3.2 & 964. :applaus:

Mooie 968CS… Had mijn huidige wagen al verkocht geweest, was ik zeker een kijkje komen nemen 😉

Jullie nederlandse collega’s hadden wat extra foto’s gevraagd.
                      Ten einde het bilateraal evenwicht niet te verstoren, gooi ik ze eveneens op dit forum :sarcastisch

Tja, ik weet het.
                      De fotografen onder jullie zullen zeker niet onder de indruk zijn, maar de vraag was om de algemene toestand van de wagen wat duidelijker weertegen, de foto’s zijn dus in eerste instantie om de kwaliteit van de lak, rubbers alsook de perfecte ‘panel gaps’ te demonstreren.

Sta mij toe te herhalen dat deze ‘kleur’ moeilijk ‘pakt’ op foto. Daarenboven was het zondagochtend nog mistig dus lichtinval was niet ideaal.
                      Desondanks zijn onregelmatigheden te wijten aan reflecties (*) en zijn dus zeker niet beschadigingen.
                      (*) grotendeels originele lak, zonder simonisatie of speciale wasproducten; wagen is gewoon 20 jaar maniakiaal verzorgd geweest. Mijn :respekt: voor de vorige eigenaar !

Attachments:
                      • DSCF6217s.jpg
                      • DSCF6222s.jpg
                      • DSCF6223s.jpg
                      • DSCF6225s.jpg
                      • DSCF6226s.jpg
                      • DSCF6227s.jpg
                      • DSCF6238s.jpg

Ik zou toch ook wat aan de afstelling van de koplampen doen … :coolness:

[quote=”porsche 1988″ post=142439]Veel succes met de verkoop.en foto’s van de opvolger aub :D[/quote]

Foto’s van de opvolger zijn nog niet voor binnenkort.
                          Hij residentieert de volgende weken nog bij mijn garagist. 👿

Ondanks het feit dat de vorige eigenaar mij verzekerde dat hij de wagen zeer goed onderhouden had, moet er heel wat aangebeuren: Wagen stuurt als een stoomboot (ok, ik ben misschien wat te verwent met CS-kes) ; koppeling moet vervangen worden (had ik wel gevoeld bij de testrit, maar je hoopt altijd dat het makkellijker kan opgelost worden) ; airco heeft enkel stand ‘heel heet’ en nog een massa aan klein prutskes voor dat ik content ben. :first:

Soit, de wagen heeft wel de nodige groot/klein onderhoudsbeurten gehad, maar voor mij moet een Porsche technische wel tip top staan.
                          Het dient immers om (snel) mee te rijden hé :driver: en niet alleen om mooi opgeblonken in de garage te staan :coolness: .

Uiteindelijk zal hij er wel ongeveer zo uit zien:

scarlett-johansson-sexy1.jpg

deze ochtend net 190k afgeklokt, immers daily driver tot 2011
                            als je de wagen ziet zou je me geloven moest ik zeggen dat hij nog geen 90k gehad heeft

echter, zeker nooit ‘teruggedraaid’, historiek is – uitzonderlijk – wel volledig
                            maw elk jaar zijn onderhoud gehad + recent 8k euro gespendeerd (deels proactief) waarvan 90% aan mechaniek/techniek

wagen draait als een Singer (ok, het naaimachien), maar deze ochtend nog 170-180 per uur gedaan zonder dat ik het ‘wist’ (ps: niet gezegd dat het in Belgie was, he)

Wat staat er op de klok – aan kilometers?

Veel succes met de verkoop.en foto’s van de opvolger aub 😀

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.