John964 stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! John964 stelt zich voor

• Maker
    Discussie
  • Beste forumers,

Mijn naam is John, ben 33 jaar, samenwonend in Midden-Limburg (NL) en wij hebben twee lieve dochtertjes. Sinds ruim twee jaar ben ik in het bezit van een 964 carrera 4 van modejaar ’93 in de kleur amazonegroen. De auto is voorzien van diverse goodies, 100cell katalysator, andere luchtmassameter, chip en g-bocht. Verder raff interieur, becker navi en schuifdak en inmiddels een werkende airco.

Momenteel ben ik bezig met het plaatsen van een set Bilstein B6 dempers met H&R groene veren en verder het onderstel een beetje opknappen, poedercoaten ed. En er kómt nog een nieuwe set velgen en banden onder de auto.

Als ik drie posts geplaatst heb, zal ik mijn originele cup 1 velgen te koop aanbieden 😀

Groeten John

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • ken

welkom hier en idd knappe 964 ziet er zeer netjes uit 😀

Welkom, prachtexemplaar *porsche heb je daar :up:
        Kan maar niet genoeg krijgen van een 911 in het donkerblauw , maar ik ben niet objectief natuurlijk :engeltje:

mooi exemplaar!!!! :hail:

Schone *porsche :up:

@ remmel: zo oud ben ik niet…. 😉

Ik heb de zonnebril al in de middenconsole gelegd en ben benieuwd, altijd mooi, verse lak! :lekker:

Hele knappe! :up:

Toppie!!! :relaxman: :first:

Wat een welkom! 🙂

Hierbij enkele fotokes:

Tof dat je erbij komt!
                      Chiepe

Welgekomen John :up:

Hey een oude bekende! 😀
                          Welkom hier John en we zien ons in het voorjaar vast weer.
                          Mijn 928 is tegen die tijd helemaal opnieuw gespoten dus neem een zonnebril mee 8) 8) 8)

Welkom op het forum.
                            Desnoods zonder velgen maar we willen hem zien.
                            Sukses en veel plezier met je P

Denk dat hij z’n originele cup 1 velgen nog niet kwijt wil dus waarschijnlijk nog even wachten op foto’s? 😉 Welkom John! Moet een gave bak worden.

welkom op dit leuke forum
                                veel plezier met je Porsche
                                :drink:

welkom, en zijn er al om foto’s gevraagd ? 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.