John964 stelt zich voor

Home Forum Stel jezelf even voor ! John964 stelt zich voor

• Maker
    Discussie
  • Beste forumers,

Mijn naam is John, ben 33 jaar, samenwonend in Midden-Limburg (NL) en wij hebben twee lieve dochtertjes. Sinds ruim twee jaar ben ik in het bezit van een 964 carrera 4 van modejaar ’93 in de kleur amazonegroen. De auto is voorzien van diverse goodies, 100cell katalysator, andere luchtmassameter, chip en g-bocht. Verder raff interieur, becker navi en schuifdak en inmiddels een werkende airco.

Momenteel ben ik bezig met het plaatsen van een set Bilstein B6 dempers met H&R groene veren en verder het onderstel een beetje opknappen, poedercoaten ed. En er kómt nog een nieuwe set velgen en banden onder de auto.

Als ik drie posts geplaatst heb, zal ik mijn originele cup 1 velgen te koop aanbieden 😀

Groeten John

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Van harte welkom :applaus:

S2

Welkom!!

Welkom en veel *porsche plezier.

welkom :salut:

Welkom!

welkom om hier met ons je passie te delen.

en om onderdelen aan normale marktprijzen te verkopen bestaan er allerhande koopjessites. als je onder liefhebbers je spullen een tweede leven wil geven zonder de bodem van de kan te willen zien, dan zal men dat hier toejuichen.

Wim

Welkom John op het forum, en ik zie dat jij je zelf aangemeld hebt om te verkopen, want je zit al af te tellen. :mrgreen:

Maar veel :driver: plezier met de Porsche.

Welkom op het *porsche forum. :drink:

XXX

Welkom John, die kleur willen we zien :relaxman:

Welkom John op het forum veel plezier met de *porsche natuurlijk zijn foto’s van jou karretje hier graag gezien :happydance:

mooie keuze !
                          Wij willen geen foto’s, veeeeel fotokes :lekker:
                          Begin al maar die kaakspieren te trainen om die “vader-leeft-zich-uit-smile” van je gezicht te krijgen na elk ritje

Hallo John, amazone groen ken ik nog niet.

(Pssschit, fooootooooooosch.)

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.