Jokkebroem

Home Forum Stel jezelf even voor ! Jokkebroem

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Ik ben al even aangesloten op het forum en stel me graag even voor.

Ik ben Johan, woonachtig te Lint, gezin met twee kids en werk in de automotive bedrijfsvoertuigen. Auto’s en motoren is mijn passie, ik heb er voor gestudeerd en werk er al een 30 tal jaar in. De motor heb ik aan de kant gezet, heb intussen nog een leuke oldtimer gehad nl een Vw Kever Cabrio van 1968 en die heb ik een tweetal jaar geleden verkocht. Na een rustige periode ben ik nu gestart met het zoeken naar…. tuurlijk een Porsche, type 996 in Targa of Cabrio uitvoering. Voorkeur 3.6, tip en mag een car4 zijn, ja ik weet mijn keuze wordt wel zeer selectief maar ik heb geduld om de juiste te vinden. Ik heb mijn zoekertje op het forum gezet onder wagen gezocht dus mochten jullie tips hebben van personen die zo eentje verkopen steeds welkom.

Zo, van zodra ik een beauty heb zullen we elkaar wel eens treffen op één of andere meeting of evenement!

Groetjes!

Johan.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • voilà sè, een goede verstaander heeft maar een halve foto nodig

Bedankt voor de leuke reactie’s, ik denk dat ik voor (het brede kontje) moet gaan 🙂

Grts,
        Johan

[hide]tja … na het ontwaken en de douche heeft ze me dit gekocht … zou ze daarmee willen zeggen dat ik nog een groentje was??

20150628dolomitenroadtrip3.jpg

[/hide]

[hide]@Sensa: ik vond dat de toblerone triangel echt wel een essentieel onderdeel van de compositie was. trouwens kende je de rest van je droom nog toen je wakker werd

[quote=”deepee” post=208592][hide]welkom hier Johan …. zonder verder commertaar

[hide]Deepee : wil je in het vervolg wachten om een foto te nemen tot ze zich bukt … om de sleutel van mijn hotelkamer op te rapen 🙂

Jokkebroem : hartelijk welkom op dit forum en … elk Porsche kontje is mooi… maar dat van de 4S is ò69aw69ufhe69alwu69fh (sorry de Lingistieke Censuur Commissie van het Porsche Forum is tussenbeide gekomen en ik mocht die woorden blijkbaar niet gebruiken)

[/hide]

Welkom en succes met de “jacht”

Welkom Johan.
                  Zoeken is ook heel aangenaam.ik zou ook gaan vvor een dik achterwerk.
                  Heb zelf een 997 4 S en das heel mooi.
                  Succes.

PDS

Welkom op het forum !

Ik heb vroeger ook een 996 4S gehad …. Is echt een topwagen die op de moment relatief goedkoop is :up:

XXX

Welkom streekgenoot, inderdaad de 4S.
                      Anders ga je later altijd spijt hebben dat je die niet gekozen hebt…

Porsche-996-4S-Carrera-Custom-Painted-Boot-Lid-Ramspeed-Automotive-2.jpg

Hier nog ne liefhebber van de 4s. Veel succes met je zoektocht. Al denk ik als je een cabrio,of targa zoekt beter wacht tot het seizoen gedaan is, dan gaan de prijzen 5 a 15 % omlaag.

Veel succes.

welkom
                          op het forum
                          zou ook voor een dikke kont gaan
                          11130282_425817340911980_2121924969597023993_n-2.jpg
                          veel succes met je zoek tocht !!

[hide]welkom hier Johan …. zonder verder commertaar

Als een Carrera 4 ook mag, zou ik gaan voor de 4S. Dan heb je tenminste de dikke kont, die je uiteraard wilt. 😉

Wim

Welkom op hert forum Johan, en succes met de zoektocht naar jouw ideale Porsche.

Tips en zoeken gaan ze wel doen voor je 😉

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.