Jokkebroem

Home Forum Stel jezelf even voor ! Jokkebroem

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Ik ben al even aangesloten op het forum en stel me graag even voor.

Ik ben Johan, woonachtig te Lint, gezin met twee kids en werk in de automotive bedrijfsvoertuigen. Auto’s en motoren is mijn passie, ik heb er voor gestudeerd en werk er al een 30 tal jaar in. De motor heb ik aan de kant gezet, heb intussen nog een leuke oldtimer gehad nl een Vw Kever Cabrio van 1968 en die heb ik een tweetal jaar geleden verkocht. Na een rustige periode ben ik nu gestart met het zoeken naar…. tuurlijk een Porsche, type 996 in Targa of Cabrio uitvoering. Voorkeur 3.6, tip en mag een car4 zijn, ja ik weet mijn keuze wordt wel zeer selectief maar ik heb geduld om de juiste te vinden. Ik heb mijn zoekertje op het forum gezet onder wagen gezocht dus mochten jullie tips hebben van personen die zo eentje verkopen steeds welkom.

Zo, van zodra ik een beauty heb zullen we elkaar wel eens treffen op één of andere meeting of evenement!

Groetjes!

Johan.

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • voilà sè, een goede verstaander heeft maar een halve foto nodig

Bedankt voor de leuke reactie’s, ik denk dat ik voor (het brede kontje) moet gaan 🙂

Grts,
        Johan

[hide]tja … na het ontwaken en de douche heeft ze me dit gekocht … zou ze daarmee willen zeggen dat ik nog een groentje was??

20150628dolomitenroadtrip3.jpg

[/hide]

[hide]@Sensa: ik vond dat de toblerone triangel echt wel een essentieel onderdeel van de compositie was. trouwens kende je de rest van je droom nog toen je wakker werd

[quote=”deepee” post=208592][hide]welkom hier Johan …. zonder verder commertaar

[hide]Deepee : wil je in het vervolg wachten om een foto te nemen tot ze zich bukt … om de sleutel van mijn hotelkamer op te rapen 🙂