Joma Parts Ronse

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Joma Parts Ronse

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Mijn laatste aankoop is niet goed verlopen .
      Zij hebben veel stock maar dat vertaald zich in de prijzen .
      De laatste jaren rose passion en super tevreden . :music:

+1

Heb ook al iets laten leveren en ik heb ook een zeer correcte en aangename service ervaren!

[quote=”Egothan” post=167423]als je me de gegevens van de wagen bezorgt wil ik wel kijken of ik de distributiekit en waterpomp nog kan krijgen.

Mvg[/quote]
            WACzzz8czrz000907 (niet het mijne maar van een rs2)
            Audi Porsche RS2

als je me de gegevens van de wagen bezorgt wil ik wel kijken of ik de distributiekit en waterpomp nog kan krijgen.

Mvg

Url

Ik kan dat alleen maar bevestigen, altijd via telefoon besteld => Zeer correcte, kundige uitleg en snelle levering! Aanrader

Perfecte service !

Ook vrij veel besteld en laten leveren .
                    Zeer correct

Voor de Speedster in het verleden veel besteld bij Jomaparts. Aardige mensen aan de telefoon, heldere communicatie via mail en leveren wat ze beloven.

Zou ik spullen nodig hebben dan zou ik dat daar weer halen.

Prima service!

Een JA heb je altijd een NEE kan je krijgen hé

En zijn die in staat om op aanvraag een onderdeel te fabriceren?

Audi vertikt het namelijk om waterpompen en distris te laten bijmaken….normaal geen probleem om een redelijke bestelling te plaatsen gezien iedereen er zich wel aan ergert die 2 onderdelen het je echt wel nodig!
                          (bij de audi s2 zitten er 161 tanden op de rs2 162 aanpassing door porsche….maar goed voorlopig is het onderdeel NLA)

Ben heel tevreden van hun professionele aanpak en ze hebben idd een heel goeie kennis.
                            😀 :up:

ik heb er al een paar kleinigheidjes gehaald toen ik in de buurt passeerde. versturen heb ik geen ervaring mee.
                              het persoonlijk kontakt was zeer aangenaam en mijn indruk is dat het een goed draaiend familiebedrijfje is met veel kennis in huis.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.