jongensdroom onderweg

Home Forum Stel jezelf even voor ! jongensdroom onderweg

• Maker
    Discussie
  • Dag porsche Liefhebbers,
    Bij deze stel ik mij even voor.
    John 42 j
    sinds klein met motorolie grootgebracht en gestraft met de wielsleutel
    de slag is blijven tokken en na jaren rallycross enz. genoten te hebben is het er toch
    eindelijk van gekomen om een porsche te kopen.
    na slaaploze nachten welke ik zou kopen is de keuze een 911 3.2 van 1986 uit japan geworden.
    dankzij Johan Dekens (vroeger ook rallycross gereden)wist hij mij te overtuigen met een wagen naar mijn smaak.
    maar het is nog een 6tal weekjes wachten voor hij in belgie is.
    aanpassingen zullen er wel gebeuren maar daar zullen we een nieuwe topic over starten.
    hoop op jullie kennis,ervaring en steun.
    alvast bedankt en met vriendelijke Groet,
    John

Attachments:
    • porsche7.jpg
    • porsche9.jpg
    • porsche24.jpg
    • porsche30.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
    • Ik zou voor stoelen ook alleen maar gaan kijken naar Recaro , OMP of Sparco .
      Ikzelf als rugpatient heb er alleen maar positieve ervaringen mee en ik heb goede kennissen die hun gezondheid of zelfs leven te danken hebben aan deze stoelen na een erg ongeval .

Ik zou deze ook niet durven gebruiken in de P.
        Kijk idd maar eens naar dat Nardi verhaal, en zo zijn er nog wel meer straffe verhalen.
        Doorsparen voor degelijke stoelen lijkt voor mij althans een veel betere optie.

Lijken me eerder stoelen om te gebruiken met een spelconsole . 😳

[quote=”john.beton.” post=104942]deze vindt ik wel mooi en maar 119,95€ per stuk met rail.[/quote]

Heb jij deze stoelen al eens in handen gehad ❓
            Let maar op dat je geen gevaarlijke stoelen koopt, zie maar eens naar het Nardi stuur filmpje hier op het forum. Veilig materiaal heeft een prijs en die ligt meestal gevoelig hoger dan de door U vermelde.
            Verder wens ik U veel plezier aan de P en houd ons zeker op de hoogte :respekt:

:respekt:

De zetels zijn wel mooi, enkel laten herbekleden als je’t mij vraagt. Wat je niet doet natuurlijk ! 😉

John dat zal een levendige discussie worden . 😉

buitenkant vindt ik hem ook mooi maar binnenkant moeten andere kuipen komen.
                    zou hem graag racewagen willen houden( zonder rolkooi). witte wijzerplaten enz wat bestickering op het spatbord (zoals de drifters)ofzo. maar zal in het nieuwe topic dit weekend iedereen zijn mening of idee laten meespelen in de afwerking.

Attachments:
                    • porsche28.jpg

Ik zou hem zeker laten zoals hij is. Dat is tuning binnen de tijdsgeest van de auto, iets wat ik spijtig genoeg alsmaar minder tegenkom. Puur jeugdsentiment, duitse bombastische tuners & andere flatnosen.

welkom en proficiat met de aankoop :applaus:

welkom en proficiat met de aankoop 😆

XXX

😀 Succes met de spleetoog

Bedankt allemaal voor jullie reactie’s.
                              de bijnaam beton komt omdat ik vroeger in de bouw werkte en zware spullen kon lichten.
                              natuurlijk lang in de bouw gaat ook de beste rugdemper eens kapot.
                              zal dit weekend een topic starten voor de spullen die ik nodig heb om de jap nog wat mooier te maken.
                              mvg,
                              john

Als je John Beton even intikt op google, dan “ken” je er ineens een heleboel 😉

Van harte welkom hier John Beton .
                                  En van in de streek zie ik .
                                  De enigste John Beton die ik kende was een radiopresentator van een vrije radio uit Beringen inde 80’s

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 29)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.