Joop stolze

• Maker
    Discussie
  • Ik ga morgen eens op bezoek bij de ‘verborgen collectie van het westen’, gewoon al eens een uitstap op zich waard als je ziet wat daar allemaal staat 😯
    Er staan ook heel wat porsches en Joop heeft mij alvast al ééntje doorgestuurd die perfect in mijn budget past en voor die prijs wordt hij geleverd met kenteken, keuring en nieuwe apk… ( ben ik niet veel mee zeker in Belgie?)

Attachments:
    • pooorsche_3.jpg
7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • ik vrees dat ik Wim moet bijtreden in zijn mening, wat de prijzen van Jopies schatten op zolder betreft… Heb zonet geïnformeerd voor de Testa Rossa van ’85, en hij vraagt er liefst 60.000 euro voor 😯 Als je ziet dat je makkelijk voor minder of rond de 40K een mooie Testa Rossa met volledige historiek kan vinden, is dit er wel goed over… en weegt het voordeel van bouwjaar ’85 (dus reeds minder tax wegens oldtimer)niet meer op tegenover het prijsverschil met andere recentere…

Over de porsche in ‘zeer goeie staat’ ga ik zelfs niet meer praten 😈 maar als auto liefhebber is het toch eens meer dan leuk om eens door zen stal te lopen 😆
        Heb dan in de terugrit nog drie gaan bekijken waarvan er twee spijtig genoeg al verkocht waren en de laatste eigenlijk in prachtstaat was maar rood is echt mijn ding niet… 🙁

Wim

En als er schatten op zolder staan, weet Joop meestal ook de prijs daarvan. 😆

Stel je er vooral niet teveel van voor.

Ik ben er al enkele keren geweest en was vooral ontgoocheld van de rommel die er stond.
            De meeste Amerikaans en mij kon het in ieder geval niet bekoren.

Ook ik was in het gedacht dat er schatten op zolder stonden en de massa’s wagens die er in serres staan is wel indrukwekkend maar iets deftig zoek je best elders.

Wim

Kleine deuken
              Denk gescheurd dashboard tableau
              Inderdaad stuur en interieur
              Hoeden plank gebold, dus waarschijnlijk vocht/lekken.
              Dorpels en achterramen goed checken , is niet duidelijk te zien.

Zal ik doen en zal je aankoop tips meenemen…
                Ik weet ook dat voor mij budget ik geen perfecte zal vinden maar wat werk schrikt mij niet af….
                Ik zag ook al een blaasje onder de achterruit en het in triestige staat van het interieur, wat zag jij van gebreken????

mvg Bram.

Wim

Is een Amerikaan, dus zal nog op kenteken gezet moeten worden bij Joop.
                  Ik denk dat je daar in Belgïë weer problemen met gaat krijgen.

Heb even op de site gekeken, maar denk dat je hier nog niet met klaar bent als je hem perfect wilt hebben.
                  Zie al verschillende gebreken, dus koop /kijk met je verstand en niet met je hart.
                  Anders even lijstje uitprinten wat ik hier geplaatst heb met aankoop tips. 💡

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.