Jubi for sale?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Jubi for sale?

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Twijfel, twijfel…
      We hebben dat huis waar ik onlangs over sprak dus wegens even andere prioriteiten denk ik erover hem weg te doen.

Beschrijving: Perfect
      Km: 12000
      Bak: Handgeschakeld
      Bekleding: Houndstooth
      Kleur: Geyser Grey
      Bouwjaar: 01/2014, dus nog een klein jaar onder volledige Porsche garantie
      Prijs: 150K, of, je neemt de leasing over en, om het met de woorden van Gas Monkey te zeggen, throw me some money 8)

Opties:
      Voorruit met grijze kleurstrook
      Zelfdimmende binnen/buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
      Benzinedraaidop in Alu-look
      Cruise control
      Design verlichtingspakket
      Vehicle Tracking System
      Contactsleutels in koetswerkkleur
      Online services
      Parkeersensoren voor en achter
      Verwarmde stoelen
      PCM
      GPS
      Sport Chrono pack
      Sportuitlaat

_7011642a.jpg

De prijs is een forumprijs. Als ik rondkijk is het op Mobile, Autoscout etc… ver de enige aan zo’n prijs én de enige met handbak :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 70)
      • Balustrade moet idd nog voorzien worden, moet nog een stuk terras bijgelegd worden, het woongedeelte moet “gegyprocced” worden (alleen plafond), traphal moet nog geplakt worden en er moet nog een lift komen (de koker is voorzien) :coolness:
        Maar hey, ‘t verstand mbt de Jubi heeft de bovenhand gehaald, vandaar *slotje
        Moeilijk gaat ook :up:

[quote=”Pitchie” post=198218]Ik zou daar precies toch een ballustradeke zetten op dat terras??[/quote]

zal de bedoeling geweest zin om tussen de gemetste borstweringen een glazen borstwering te voorzien. En terecht…..om het zicht vanuit de living niet te blokken.
          Zal er nooit van gekomen zijn …

Maar zou ook het eerste zijn op mijn to do list….ziet dat hij met zijn zatte kl…naar beneden dondert

Alles is al gezegd….
            Prachtige woning, plaats in overvloed.
            Wat de 911 betreft, moeilijke keuze, maar moeilijk gaat ook…. Prioriteiten…

Proficiat Bart!

Ik zou daar precies toch een ballustradeke zetten op dat terras??

PB

En de reservesleutel(s) mag je aan mij bezorgen. :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Da’s nog een idee se! :applaus:
                  200 Euro/maand/auto, sleutels blijven bij mij (aja, ik moet ze toch ne keer kunnen doen draaien? :engeltje: ), en er wordt een papier getekend waar ik ontlast wordt van alle verantwoordelijkheid :first:

@Rocco
                  : ne poolbiljart en een jacuzzi, is dat ook goed? 😉

Dikke proficiat Bart!!
                    Garage voorlopig verhuren, zitten er hier genoeg die “slapende” P’s in hunne weg staan hebben 😉

Jammer van de verkoop, super van de koop!

ken

proficiat met jullie aankoop Bart – zeeeeer schoon en super veel ruimte om heeeel wat moois te stallen 😀

en succes met de verkoop van je prachtige *porsche

Dat ziet er een ferm stulpje uit Bart . Een dikke proficiat. :applaus:

Proficiat Bart :respekt: , maar ik zie het probleem niet, met iets minder dan een jubi (vb een T5) voor die kast gaan de mensen denken dat je de tuinman bent … 😳 :happy:

Ik zie alvast genoeg bureaus om de top leden van het forum hun plaats te geven, de kicker mag van mij blijven staan gewoon nog een snookertafel en een zwembad en ik ben tevreden :engeltje: :first:

[quote=”Yellow Submarine” post=198111]Het mes niet keren in de wonde… want ik merkte direct maar een enkele poort. Hopelijk kunnen er toch 2 achter elkaar?[/quote]

Ik had al een vermoeden dat er iets groter schuilging achter die “enkele” poort… vandaar mijn vraag :first:

Ja man, wat ga je daar allemaal kunnen uitspoken. Dit kan wel eens dé gepimpte garage van heel het forum worden 😯

@Stijn
                                & Submarine: 1. het argument van de tienerdochters is er eentje die mss gaat realiteit worden (nog 18jaar wachten) 2. Er ligt vloerverwarming 3. Mijn General Manager is tegen (case closed)

Het wordt alleen maar beter! Welke regio?

Waar gaat Véro dan slapen als jij bij mij ligt? :mrgreen: :engeltje:
                                    Oja, carport voor 4 wagens aan achterkant huis: check!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 70)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.