Jubi for sale?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Jubi for sale?

• Maker
    Discussie
  • Twijfel, twijfel…
    We hebben dat huis waar ik onlangs over sprak dus wegens even andere prioriteiten denk ik erover hem weg te doen.

Beschrijving: Perfect
    Km: 12000
    Bak: Handgeschakeld
    Bekleding: Houndstooth
    Kleur: Geyser Grey
    Bouwjaar: 01/2014, dus nog een klein jaar onder volledige Porsche garantie
    Prijs: 150K, of, je neemt de leasing over en, om het met de woorden van Gas Monkey te zeggen, throw me some money 8)

Opties:
    Voorruit met grijze kleurstrook
    Zelfdimmende binnen/buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
    Benzinedraaidop in Alu-look
    Cruise control
    Design verlichtingspakket
    Vehicle Tracking System
    Contactsleutels in koetswerkkleur
    Online services
    Parkeersensoren voor en achter
    Verwarmde stoelen
    PCM
    GPS
    Sport Chrono pack
    Sportuitlaat

_7011642a.jpg

De prijs is een forumprijs. Als ik rondkijk is het op Mobile, Autoscout etc… ver de enige aan zo’n prijs én de enige met handbak :first:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 70)
  • PB

Hoog plafond Check
      Plaats voor brug Check
      Op een half uurke van mijn deur Check
      Plek voor een ijskast > Desperado (mee te nemen) Check
      Plek om te crashen als de Desperado’s te lekker waren Check

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mooie showroom :respekt:

Haha! :happy:
          Dat is’t probleem niet hoor. Er is maar één poort maar ze is wel 3,5 x 3,5m :sarcastisch
          De garage is 80m² (mét hoog plafond) en de aanpalende “ontspannigsruimte” is 170m² :applaus: Heel het gelijkvloers kan dus volgepropt worden met cool stuff :first:

393017-6.jpg

De muur voor die aparte bureau wordt er nog uitgehaald.
          Dit huis tickt echt *alle* boxen (behalve “ligging aan het water”).

Het mes niet keren in de wonde… want ik merkte direct maar een enkele poort. Hopelijk kunnen er toch 2 achter elkaar?

Alvast proficiat met de nieuwe woonst Bart en V. :drink:
              Even een belangrijke vraag die blijkbaar nog niemand gesteld heeft (of ben ik mis?), maar hoeveel auto’s kunnen er in de garage? :engeltje: 8)

Betreffende de jubi,het zou natuurlijk heel jammer zijn deze weg te doen als het niet echt moet… hopelijk heb je er dan niet TE veel spijt van… tenzij je stiekem al met een Targa GTS in je kop zit :think: In een speciaal kleurke, met de velgen van de jubi… alé, ik zeg maar iets é 😀

Goh, waarschijnlijk wel, maar in zo’n plannetjes heb ik weinig zin.
                Aan iemand de auto toevertrouwen is één ding maar hij/zij moet er dan ook kunnen mee rijden? :sarcastisch
                Mèèèh 😉

Daarbij, zo ben ik. Ik heb veel “brol”, elke keer ik dan een serieuze investering doe dan verkoop ik een deel van mijn brol. Toen ik de kazerne kocht is de Boxster gevlogen én de Jet-ski’s. Brol kan je altijd terugkopen, a piece of mind is onbetaalbaar. De Jubi *moet* niet persé weg, ik probeer alleen te (over)compenseren voor de komende investering :up:
                Spijt ga ik altijd hebben, ik heb van zoveel spijt. De Smurf bvb, of -nog erger- de 996 4S 😥

ik heb bewust lang gewacht om wat dan ook als reactie te posten. het is zo jammer dat deze beauty zou weggaan, ook als dat is voor zo’n mooie hoop stenen :sleep:
                  maar is er niemand te vinden die “tijdelijk” je leaseverplichtingen wil voldoen (en waaraan je de auto durft toevertrouwen) tot je wanneer je wat meer financiële ademruimte krijgt?

Proficiat met je woning Mushroom :applaus:

En dat je auto ervoor moet wijken is maar normaal zeker. Een woonst is toch veel belangrijker.

Trouwens, de zoektocht naar een nieuwe *porsche is toch het leukst! 😉

Mush, dikke proficiat! Een huis is nu eenmaal belangrijker dan iets op 4 wielen. Soms doet het effe pijn maar achteraf ga je hier geen spijt van krijgen, al was het enkel voor die peace of mind!

Hier hetzelfde, een “hut” gekocht in spanje dus de rest on hold.
                      Komt wel weer terug

best geen Schotten uitnodigen dan….

En andersom: als zijn tienerdochter kortgerokte vriendinnen op bezoek heeft in de woonkamer, zou het kunnen dat hij plots allerlei te doen heeft in de onderliggende garage…

As a matter of fact, een glazen vloertje (2 m²) heb ik inderdaad voorzien, maar dan een verdieping hoger tussen de inkomhal op begane grond en de woonruimte op de verdieping! Iedereen moet maar een onderbroek aandoen!

er mogen op die plaats uiteraard geen leidingen, elektriciteitskabels, passeren.
                            Indien Vonheist vloerverwarming heeft is het ook niet mogelijk.

Perforatie wapening in druklaag dient eens bekeken te worden door ingenieur. Mogelijks dient in de kelder wat structuurstaal voorzien te worden….

Maar het is mogelijk…………al zijn dat uiteraard geen kleine ingrepen.

Maar zou het wel proper zijn? Vonheist die voortdurend op die glasplaat ligt te kwijlen……..

[quote=”stijnG” post=198022]@vonheist,

niets wat een slijpschijf, breekhamers, ijzeren profielen en structuurglas niet kunnen oplossen hoor……
                              Ik kom gerust eens langs :happydance:[/quote]

als er op de welfsels nog niks bovenop ligt, kan het nog makkelijk, en het zicht is :lekker:

zeer mooi strak huis *luv

Mush en V proficiat met de aankoop !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 70)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.