Jubi for sale?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Jubi for sale?

• Maker
    Discussie
  • Twijfel, twijfel…
    We hebben dat huis waar ik onlangs over sprak dus wegens even andere prioriteiten denk ik erover hem weg te doen.

Beschrijving: Perfect
    Km: 12000
    Bak: Handgeschakeld
    Bekleding: Houndstooth
    Kleur: Geyser Grey
    Bouwjaar: 01/2014, dus nog een klein jaar onder volledige Porsche garantie
    Prijs: 150K, of, je neemt de leasing over en, om het met de woorden van Gas Monkey te zeggen, throw me some money 8)

Opties:
    Voorruit met grijze kleurstrook
    Zelfdimmende binnen/buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
    Benzinedraaidop in Alu-look
    Cruise control
    Design verlichtingspakket
    Vehicle Tracking System
    Contactsleutels in koetswerkkleur
    Online services
    Parkeersensoren voor en achter
    Verwarmde stoelen
    PCM
    GPS
    Sport Chrono pack
    Sportuitlaat

_7011642a.jpg

De prijs is een forumprijs. Als ik rondkijk is het op Mobile, Autoscout etc… ver de enige aan zo’n prijs én de enige met handbak :first:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 70)
    • proficiat met je nieuwe woning Bart 😉 :up: :up: :up:

F

Ik merk dat de crisis weer hard heeft toegeslagen 😉

Succes met de verkoop…

Gedurfde beslissing Mush :first:
          En wat een huis! Een andere *porsche zal vroeg of laat wel volgen. Die nieuwe zoektocht brengt weer een hoop plezier met zich mee 😉

En dat glazen plateau, OMG wat een idee… Dat is dan in mijn slaapkamer :mrgreen:

@vonheist,

niets wat een slijpschijf, breekhamers, ijzeren profielen en structuurglas niet kunnen oplossen hoor……
            Ik kom gerust eens langs :happydance:

Afhankelijk natuurlijk van de financiële situatie… zou ik eventjes rustig blijven, enkele maanden ‘nadenken’ en dan kan je hem alsnog verkopen.
              Heel toffe woning maar van die Porsche krijg je toch snel spijt, niet ?

@911cabriog50
              : daar kom je nu mee af met een glazen platteau… dat was nogal eens een idee geweest ! 😯

[quote=”Yellow Submarine” post=198004]
                Er kunnen trouwens 4 auto’s in onze ondergrondse garage. Maar dat is gewoon het gevolg van de verplichte keuze voor volledige onderkeldering. Gewone fundering kon niet op die grond.[/quote]

die gasten van stedenbouw hadden direct gezien dat je nen ottozot bent vandaar die verplichte keuze :up:
                als het nog kan, voorzie dan zeker een glazen platteau in je living dat je steeds kan genieten van de *porsche(s) in de kelder :happydance:

Aha, nog meerdere liefhebbers van moderne architectuur zie ik! :applaus:
                  Het was te verwachten op het Porscheforum…

We zijn zelf al jaren bezig met een modernistisch bouwproject in de Vlaamse Ardennen. Het sleept wat aan omdat we niet onder tijdsdruk staan en ook omdat ik precies die sturm und drang van mijn jongere jaren wat kwijt ben… Dit voorjaar wordt de tuin aangelegd, ik post dan eens foto’s. Binnen is nog zeer veel werk. Het is ook één van de redenen waarom ik zo budgetbewust voor mijn Cayman heb gekozen. We hebben weinig geleend voor het project, de afwerking gebeurt dus in een traag tempo.

Er kunnen trouwens 4 auto’s in onze ondergrondse garage. Maar dat is gewoon het gevolg van de verplichte keuze voor volledige onderkeldering. Gewone fundering kon niet op die grond.

Prachtige nieuwe woning Mush :respekt: , begrijpelijk maar toch heel spijtig van de Jubi.

Mooie kast :first:
                      Spijtig van de Jubi maar ik denk dat de Murano mooier op de oprit staat. :drink:

Prachtig huis, helemaal mijn ding.
                        Zou dat nu ook effe belangrijker vinden dan een P.
                        Spijtig dat er niet wat meer op mijn bankrekening staat…

WoW wat een woning , jullie zullen dat daar snel gewoon zijn denk ik . Veel succes met de verkoop van de *porsche

XXX

Knap Bart, succes met de woning en niet te veel tranen laten voor de Jubi 🙁

In een Jubi kan je niet wonen, zekers niet met een TOTMBO en een hond erbij!!

Met volledige onderhoudshistoriek? :mrgreen:

Ziet er weer zwaar relaxed uit die hut!! :applaus:

Thx all! (takes a bow) 😳
                                Dat karakter komt er hoor. De zoektocht op “BP” en “Porsche” eerder vandaag was niet geheel toevallig :sarcastisch :mrgreen:

ferme woonst :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 70)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.