Jubi for sale?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Jubi for sale?

• Maker
    Discussie
  • Twijfel, twijfel…
    We hebben dat huis waar ik onlangs over sprak dus wegens even andere prioriteiten denk ik erover hem weg te doen.

Beschrijving: Perfect
    Km: 12000
    Bak: Handgeschakeld
    Bekleding: Houndstooth
    Kleur: Geyser Grey
    Bouwjaar: 01/2014, dus nog een klein jaar onder volledige Porsche garantie
    Prijs: 150K, of, je neemt de leasing over en, om het met de woorden van Gas Monkey te zeggen, throw me some money 8)

Opties:
    Voorruit met grijze kleurstrook
    Zelfdimmende binnen/buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
    Benzinedraaidop in Alu-look
    Cruise control
    Design verlichtingspakket
    Vehicle Tracking System
    Contactsleutels in koetswerkkleur
    Online services
    Parkeersensoren voor en achter
    Verwarmde stoelen
    PCM
    GPS
    Sport Chrono pack
    Sportuitlaat

_7011642a.jpg

De prijs is een forumprijs. Als ik rondkijk is het op Mobile, Autoscout etc… ver de enige aan zo’n prijs én de enige met handbak :first:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 70)
    • ferme woonst :up:

Zeer mooi….ik hoop dat ge’t vanbinnen met evenveel karakter inricht als uw “huidige” woning 8)

Wim

Proficiat met het huis Bart, zeer mooi. :up:

En de rest……….dat komt ook wel goed. 😉

Nu dat ik de foto van het huis gezien heb… ik zou van mijn hart een baksteen durven maken!

[quote=”pvdw” post=197960]
              Wij moesten destijds met pyramidedak bouwen… [/quote]

Wij ook….
              Een verkavelingswijziging is in dat geval de oplossing. Ik kan me niet inbeelden dat je architect dat niet wist….

Wij moesten: zadeldak, met facadesteen werken, huis mocht niet dieper dan 20m zijn.
              Na verkavelingswijziging hebben we: plat dak, crepie, 30m diepe woning

Zeer mooie woning Mush!!!! Proficiat

Proficiat !
                Zonde van de Jubi, maar ja……… prioriteiten !
                En je hebt de Murano nog :up:
                Zelf zou ik nog het meest spijt hebben van de loft-kazerne *luv

:applaus: zeer mooi en past goed bij jullie. :respect2:
                  moest ik de centen hebben had ik meteen die mooie jubi ter adoptie genomen.
                  eigenlijk de Bart willen we ook wel adopteren hé maar dan moeten we de wagen gratis bij hem krijgen :mrgreen:

Proficiat Bart, strakke moderne keuze :up:
                    Niet getreurd toch, zal toch nog steeds Porsche in de garage staan :driver:

:applaus: :applaus: :applaus: das precies ook geen tuinhuis amaai, spijtig van de Jubi maar ja prioriteiten…

Nice crib ! Even goei smaak in huizen als in auto’s !
                        Wij moesten destijds met pyramidedak bouwen… Zo’n strakke rechthoekige bouw doet me nog altijd elke keer goesting krijgen…. Beetje zoals wanneer er een uitzonderlijk P als de jubi te koop staat….
                        Proficiat met de aankoop en succes met de verkoop zeker ?

Jawadde Bart! Dat is nogeens een villa! Knap! Proficiat!

knappe woning :relaxman:

hoe groot ook de liefde voor P is , soms moet ne mens keuzes maken in het leven.
                            Maarja, dat wil niet zeggen dat er later waarschijnlijk wel nog een gelijkaardige P terug om de oprit zal staan vermoed ik.

Mvg
                            Costa

PB

Ik ben er gisteren nog eens gaan kijken. *luv

Compromis is getekend dus… :first:

*luv *luv *luv

PB

Shhh… It’s all Hush-Hush

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 70)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.