Jubi for sale?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Jubi for sale?

• Maker
    Discussie
  • Twijfel, twijfel…
    We hebben dat huis waar ik onlangs over sprak dus wegens even andere prioriteiten denk ik erover hem weg te doen.

Beschrijving: Perfect
    Km: 12000
    Bak: Handgeschakeld
    Bekleding: Houndstooth
    Kleur: Geyser Grey
    Bouwjaar: 01/2014, dus nog een klein jaar onder volledige Porsche garantie
    Prijs: 150K, of, je neemt de leasing over en, om het met de woorden van Gas Monkey te zeggen, throw me some money 8)

Opties:
    Voorruit met grijze kleurstrook
    Zelfdimmende binnen/buitenspiegels met geïntegreerde regensensor
    Benzinedraaidop in Alu-look
    Cruise control
    Design verlichtingspakket
    Vehicle Tracking System
    Contactsleutels in koetswerkkleur
    Online services
    Parkeersensoren voor en achter
    Verwarmde stoelen
    PCM
    GPS
    Sport Chrono pack
    Sportuitlaat

_7011642a.jpg

De prijs is een forumprijs. Als ik rondkijk is het op Mobile, Autoscout etc… ver de enige aan zo’n prijs én de enige met handbak :first:

10 reacties aan het bekijken - 61 tot 70 (van in totaal 70)
    • tja…..
      Mooie wagen uiteraard, maar Bart zal wel weten of het al dan niet nodig is te verkopen.

Maar wat mij eigenlijk het meest interesseert is die nieuwe woonst? Kan je daar wat meer over kwijt, qua foto’s dan…

PB

Wil dat zeggen dat we samen op jacht gaan naar een dikke kont 996’er? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

niet doen zou ik zeggen, maar jij weet beter hé ,suc6 🙁

Super wagen, ik kan begrijpen dat het pijn doet maar je moet idd prioriteiten stellen in het leven. Veel succes met de verkoop.

er staat toch twijfel? Voor zoveel mijn advies waard is niet doen (heb snel mijn lottoformulier gecheckt 😀 ). Proficiat met je nieuwe woonst.

Allé Bart slaap daar maar nog eens goed over zo nen schone *Porsche zou echt zonde zijn.

die zou mooi staan in mijn garage *luv
                  echter kan het er nu niet meer af na de aankoop van de 964 cabrio en de nieuwe Bmw X5 waar ik héél blij mee was tot ik deze advertentie zag staan 🙁

suc6 met de verkoop

Zonde….wreed zonde…..

Mushroom, ik hoop dat je hier later geen spijt gaat van krijgen….(wellicht wel). Denk er nog maar eens goed over na! Het is gene Targa en mijn bankrekening wil ook niet mee dus ik ga al zeker geen bod doen….

De lekkerste kont van het Noordelijk Halfrond!! en dan bedoel ik niet die van de bestuurder!

You better think twice … :coolness:

En, proficiat met het nieuwe huis!!!

10 reacties aan het bekijken - 61 tot 70 (van in totaal 70)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.