jullie mening graag

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening jullie mening graag

• Maker
    Discussie

• eurograver
    Deelnemer

beste P leden ,
      graag had ik jullie mening gehoord vor een aankoop van een P 997.
      Na een paar jaren van tegenslagen sta ik nu op punt voor een P te kopen deze staat in duitsland en heeft een stoere uitstraling.
      Deze heb nu al een tijdje in het oog en begint toch te kriebelen om te gaan kijken.
      Hij is van particulier en derde eigenaar maar heeft wel een volledige P historie.

De vraagprijs is 47900 en staat in Leipzig, maar ik ben nu bezig om meer foto’s door te mailen.

Ik wil gewoon even jullie mening erover horen van wat en hoe?

Gr. Peter

Mobile.de Detailansicht (253347074)

Attachments:
      • $_57(1).jpg
      • $_57(1)-2.jpg
      • $_57(2).jpg
      • $_57(3).jpg
      • $_57.jpg
      • $_57(4).jpg
    11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Vind hem persoonlijk spuuglelijk, zou ik nooit kopen.
        Dan rij ik nog liever met een Ferrari :mrgreen:

Laten staan…. rolkooi, spatbordverbreders die nog altijd mooi gevuld zijn wijst op spoorverbreding, keramische remschijven, vermoedelijk schroefvering eronder, ….banden met rood Zero” etiketje op de zijkant… trac-banden, niet straat legaal…..

Deze krijg je nooit op de baan in België zonder een pak extra kosten, en dan zou je nickname wel eens EuroBEgraver kunnen worden….
          ziet er een mooi circuitbeestje uit, maar niks voor de openbare weg….

Rustig verder zoeken naar iets anders en genieten van de zoektocht…. just my idea…. :up:

Mening :think: ? Dat vind ik ook, lekker laten staan en een originele zoeken … voor dat budget kun je echt wel wat leuks kopen!! :up:

Wim

[quote=”eurograver” post=261414]Oke dan weet ik genoeg daar had ik nog niet aan gedacht merci om mij daar aan te herinneren[/quote]

Graag gedaan.

Maar ik probeer wel door mijn directheid je met beide benen op de grond te houden.
              Je kunt je geld maar een keer uitgeven, en dan kun je beter iets origineel en goed kopen. 💡

:think: ben je zeker dat je die hier zo door de keuring gaat krijgen bij invoer?
                Toch eens nakijken. Die keramische remmen zou ik ook eens goed laten nakijken want dat is een dure grap als die niet inorde zijn…..
                Voor de rest weet ik nog niet goed wat ik er moet van denken…. :engeltje:

Edit: lap de noorderburen waren me te vlug af….

Wim

@ targa84……..Maakt niet uit 😆 😆

Ik schrijf hoe/wat ik er over denk. 💡
                  En hij beslist uit eindelijk wat hij met zijn centjes doet.

Oke dan weet ik genoeg daar had ik nog niet aan gedacht merci om mij daar aan te herinneren

Wilde het niet zeggen Wim maar was ook meteen mijn gedachte !! maar beter eerlijk tegen hem zijn .
                      :drink:

Wim

Lekker laten staan dat omgebouwde hok.

Is compleet een bob de bouwer, en als je Belg bent ga je deze waarschijnlijk nooit op kenteken krijgen. 💡

ja dat weet ik maar heb daarstraks een mail naar die persoon gestuurd met enkele vragen en meer foto’s

gewoon jouw ding doen, vind je ‘m mooi dan moet je ‘m zeker kopen voor je iemand voor is… :driver:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.