- Dit onderwerp bevat 3 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
12 maart 2018 om 02:24
Even hier niet meer geweest door drukte in de job en rustig zoeken naar een geschikte 997.
Na reeds enige tijd zoekwerk heb ik een 997 4S cabrio mk2 2009 gevonden.
Deze komt van 1ste eigenaar heeft nu 98000 km (is dit reeds te veel?)
Steeds onderhouden bij porsche met historiek.
Het is een pdk met alle mogelijke opties behalve knopje sportuilaat maar wel met het sport chrono plus pakket.
Besproken prijs 60K met garantie op motor en boite + wagen krijgt nog een onderhoud en volledig nazicht bij porsche enz.
Vooraleer de aankoop te tekenen wilde ik eerst nog eens het vinrapport opvragen
Hierop is sprake van 3x schade op de rechter zijde van de wagen en dit 3 jaar na elkaar.
Bij Porsche is er geen registratie van en ook bij de carosier die voor hen werkt ook niet.
Volgens De porsche-garage kan de schade niet erg geweest zijn gezien de lage herstelkosten.
Vraag is nu : kan het zijn dat zo’n vin rapport niet klopt ?
Indien het wel klopt , mag ik ervan uitgaan dat eventuele schade niet zo groot was gezien de herstelkost (zie vinrappport)
Vorige eigenaar blijkt momenteel moeilijk bereikbaar (verhuisd naar buitenland) om te vragen wat er net gebeurd is.
Graag jullie mening ?
https://nl.vin-info.com/voertuiggeschiedenis/5aa40e51-9eb4-4b46-af6f-75370a0a0a4f
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.