Just a piece of art I created…

Home Forum Zeverhoekje Just a piece of art I created…

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Men neme…
      Een goeie cartoon:
      kreepy20kat20strip20149.jpg

Men zoekt een mooie foto van alle P’s tot nu toe gehad, piepschuim letters, en een waanzinnig mooie foto met een hoge resolutie:
      2012-09-2622.21.15.jpg

Men spuit de piepschuim letters rood, men bewerkt de 4 foto’s en voegt de tekst uit de hierboven genoemde cartoon toe om ze vervolgens op canvas te laten printen, men laat de mooiste foto afprinten op fotobehang, men flikkert dat tegen de muur en dit is dan ‘t resultaat:
      2012-09-3002.07.23.jpg

Bedankt nog aan de fotografen die deze pics geleverd hebben, en aan Ben om de vogelpoep van de reflector te photoshoppen 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 128)
      • sommige mensen hebben echt gouden handen. ik ben gezond jaloers op deze artiest(e) …
        964art.jpg

Jongens, dat is zo gedaan denk ik. P komt uit dat land en hij is van dit land 😀

Jongens, dat is zo gedaan denk ik. P komt uit dat land en hij is van dit land 😀

Vind ik ook.
              Ipv de diagonale strepen zou een gewone zwart geel rode vlag de bovenkant mogen sieren als je de drie kleuren wenst te gebruiken.

Vind ik ook.
                Ipv de diagonale strepen zou een gewone zwart geel rode vlag de bovenkant mogen sieren als je de drie kleuren wenst te gebruiken.

Knap gedaan maar er is nog iets met de Belgische kleuren dat niet 100% zit. Ik weet niet wat precies. :think:

Knap gedaan maar er is nog iets met de Belgische kleuren dat niet 100% zit. Ik weet niet wat precies. :think:

het origineel wat eigenlijk gekopieerd is van TAG HEUER:

mijn versie

urbanoutlaw2.1.jpg

het origineel wat eigenlijk gekopieerd is van TAG HEUER:

mijn versie

urbanoutlaw2.1.jpg

zien jullie al een verschil met het origineel? goed kijken en laat je niet afleiden

P_Logo_checkered.jpg

het genoegen was wederzijds ! en nogmaals bedankt voor het aan huis afleveren Bert :respect2:

Deepee, leuke kennismaking vanmorgen helaas te weinig tijd om langer te blijven 😕

volgende keer misschien beter, succes met het ontwerpen van je kofferkleplogootje :popcorn:

bedankt Bert, het kofferkleplogootje gaat iets worden met de gulfkleurtjes gebaseerd op deze

deepee3.jpg

ik heb je een PBtje gestuurd Bert :up:

ik heb je een PBtje gestuurd Bert :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 128)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.