k hem hem…

Home Forum Stel jezelf even voor ! k hem hem…

• Maker
    Discussie
  • Nooit gedacht dat ik op 50j leeftijd nog me zo gelukkig als een kind kon voelen… Heb vandaag na veel wikken en wegen mene eerste 911 gekocht. T’is gebeurd, ene grijze 996 C4 van 1999 met de opties die ik wilde.(Schuifdak, Xenon, sportzetels,PCM,…) Wagen is volledig origineel en laatste groot onderhoud gehad bij garage Bulen. Redelijk veel geld ervoor betaald, maar heb er vertrouwen in dat hij zijn geld waard is…. Time will tell… In elk geval, kijk ernaar uit om er mee te rijden!

Groetjes
    Patrick

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Join the club indeed !
      :applaus: [quote=”Gertie” post=134508][quote=”Peter_Targa_84″ post=134498]Ah, nog een 50+er die eindelijk een P gekocht heeft, Join the Club en véél plezier ermee :relaxman:[/quote]

Ik denk dat we een Club kunnen oprichten met forummers 50+ die voor ‘t eerst een P gekocht hebben op 50-jarige leeftijd. Indeed, join the club. :relaxman:[/quote]

Knap ding.. join the P club! :applaus:

heel veel plezier ermee,en hou ‘m heel 😀

Proficiat! knappe P.

:first: Proficiat en geniet van de vele ritjes ! :happydance:

[quote=”Mart” post=134507]”Nooit gedacht dat ik op 50j leeftijd nog me zo gelukkig als een kind kon voelen… ”

Daar heb ik nog geen ervaring mee, maar dat lijkt me wel. Proficiat en geluk met je nieuwe liefde, dat het een voorspoedig huwelijk mag worden! :relaxman:[/quote]

Tja, wat zal ik zeggen…ik was al over de zestig toen ik m’n eerste Porsche kocht, en heb nu m’n derde al

S2

Welkom!!!

Mooie 996!

Ziet er zeer net uit moet ik zeggen, i like it :up: :up:

welkom en wat een knap ding, veel plezier

welkom Ptrick , nice P , goede keuze gemaakt !! :applaus: :first:
                        van waar in Limburg ben je ? :drink:

Wim

Ziet er :up: uit.

Bedankt voor alle reactie’s hier een paar foto’s:
                            DSC_0067_2_2013-07-22.JPG

DSC_0070_2.JPG

Attachments:
                            • DSC_0071_2013-07-22.JPG

Bedankt voor alle reactie’s!
                              Hier een paar foto’s
                              DSC_0067_2.JPG

DSC_0071.JPG

Welkom !

welkom op het forum, ben benieuwd naar enkele pics van je bolide 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.