kachelpotten vervangen 911SC 1983

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 kachelpotten vervangen 911SC 1983

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Ben volop aan het rondkijken om me een eerste Elfje aan te schaffen en mijn oog viel op eentje uit Nederland dat er op het eerste gezicht goed uitziet. Ik weet wel dat foto’s erg weinig zeggen, maar het is toch al een begin. 😉
    Het gaat om een SC van 83, maar ik heb er als beginneling wel wat vraagjes bij , hopelijk kan iemand me helpen.
    Allereerst wordt het volgende vermeld;
    “De verwarming werkt niet, de kachelpotten van de spruitstuk zijn vergaan (de spruitstukken zijn wel gaaf). Daar ik er alleen zomers met mooi weer mee rijd mis ik de kachel niet.”
    Ik vroeg me dus af of dit een slecht teken is dat deze vergaan zijn, of dat dit erg normaal is voor een SC van 83. En wat kost dit om dat terug in orde te maken?
    Verder heeft de SC de beruchte achterspoiler, maar eerlijk gezegd ben ik daar niet zo’n fan van. Ik hou meer van het blote kontje… 😆 Ik vind de spoiler persoonlijk de klasse en uitsraling van de wagen naar beneden halen, en doet me aan één of andere kermiswagen denken, zoals er veel oude Toyota’s met een reusachtige spoiler rondrijden. Maar dat is maar een persoonlijke mening natuurlijk. Ik vroeg me dan ook af of deze makkelijk te verwijderen is, en wat dat dan precies inhoudt? Moet er dan een ander kofferdeksel op?
    Alvast bedankt!

Groetjes,
    Walter

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • stuur me eens een mail naar info@lecars.be en dan zal ik volgende week zeker de prijs doorsturen.

Luc

Bedankt voor de reacties, nine-eleven en Luc.
        Luc, het probleem is dat ik de wagen nog niet heb aangekocht, ik denk dat je dat even gemist hebt in mijn berichtje. 😉 Ik probeer gewoon een beeld te krijgen van (moest ik haar evt. aanschaffen) de kosten die ik al zeker zou moeten doen. Kan je daar enig idee van geven? Ik weet wel, precies zal je dat niet kunnen zeggen, maar misschien een richtprijs van wat ik zeker kan verwachten? Bedankt.

Grtz,
        Walter

Ik zou je willen vragen om eens langs te komen met de wagen en dan kijk ik eens wat er moet vervangen worden, er zitten ook nog wat buisjes tussen en zijn deze ook stuk ?

Luc

een kofferdeksel (eigenlijk is het motordeksel) zonder spoiler heb ik nog liggen (origineel van een 911 sc bouwjaar 1981). dus daar zou ik u mee kunnen helpen.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.