Kan een Porsche springen?

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Kan een Porsche springen?

• Maker
    Discussie
  • Heb vroeger reclame filmpjes van de 993 bekeken (dankzij stefx911 😉 ) en daar zag men al om de ophanging en vering te testen dat men over springplankjes van pakweg 15cm bolde.

Maar euhm, wie durft iets meer te testen?

straatnaam altijd te verkrijgen 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • [quote=”Setakira”:34px4am8]Hé Luc is terug 😀 , op verlof geweest?[/quote]

Ik wou dat het waar was en ik zou het echt wel goed kunnen gebruiken ook.

[quote=”911-lover”:3nf0j6uj]Wat zo’n sponsering al niet teweeg brengt 😈 😉 😆 😆 😆 [/quote]

Voor 25% van de wagen wel Koen

[quote=”mcklusky”:2b7zl45m]Nee hij werkt zich kapot, hij kan de toeloop van porsches in zijn etablissement niet meer aan…

😛 [/quote]

Dat is idd wel waar, ik moet ze zelf al op een andere plaats gaan zetten omdat ik ze hier niet binnen kan krijgen. En als het zo blijft zal ik extra personeel moeten aanwerven met Porsche ervaring, en die zijn niet zo maar te vinden.

Wat zo’n sponsering al niet teweeg brengt 😈 😉 😆 😆 😆

Nee hij werkt zich kapot, hij kan de toeloop van porsches in zijn etablissement niet meer aan…

😛

Hé Luc is terug 😀 , op verlof geweest?

[quote=”Setakira”:1nph2bbg]zolang de plaat waar je opstaat niet verzakt, zal je er wel overvliegen, zal alleen verschieten zijn.Moet er alleen niet aan denken dat de aanloopplaat verzakt net als je aan het hoogste punt komt, dan steek je er helemaal onder 😕 [/quote]

Alle man dat is de max, doen zou ik zeggen maar wel zien dat je niet links of rechts van de weg komt 8)

Als je weet welke stukken deze wagen achterna had gegarandeerd niet 😯

Wat het warme weer niet allemaal kan doen 😕

@ Koen: zou ie dat echt niet gezien hebben? 😯 Daarna reed hij toch ook nog gewoon door.

Ik denk dat als je met een beetje snelheid over zo’n ding “vliegt” je wel degelijk van serieuze schade mag spreken (en dan praat ik nog niet van als je de controle verliest , en deze kans zal zeer groot zijn)

Ik moet hierbij denken aan die Lambo die het nieuwe drempeltje jog niet gezien had .

klikkerdeklik (einde van het filmpje)

hehe, ik denk dat je al ‘n paar porsches kan laten crashen voor de prijs van zo eentje 😉

test het eens met deze, die zal het zeker overleven 🙂

Ben er toch niet zeker van dat ‘n Porsche ‘n landing als deze overleeft :

[quote=”Setakira”:2ywgb5cj]zolang de plaat waar je opstaat niet verzakt, zal je er wel overvliegen, zal alleen verschieten zijn.Moet er alleen niet aan denken dat de aanloopplaat verzakt net als je aan het hoogste punt komt, dan steek je er helemaal onder 😕 [/quote]

Dit is de laatste 2 maanden in de kempen al meerdere keren gebeurd…

Klik hier maar eens om een voorbeeld te zien

Ik heb zo persoonlijk al 2 ongevallen gezien met zeer ernstige schade en lichamelijk letsel tot gevolg…

zolang de plaat waar je opstaat niet verzakt, zal je er wel overvliegen, zal alleen verschieten zijn.Moet er alleen niet aan denken dat de aanloopplaat verzakt net als je aan het hoogste punt komt, dan steek je er helemaal onder 😕

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.