Kan je niet inloggen…

Home Forum Porscheforum mededelingen Kan je niet inloggen…

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Bij sommige komt er een foutmelding, dat paswoord niet juist is of dat je geen account hebt. Vraag en maak een nieuw paswoord aan !

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Ik kan op zich prima inloggen met de bestaande wachtwoorden, ik kan een paar keer op de site komen en dan is alles onthouden,
        vervolgens is het weer ineens weg…..moet ik alles weer invullen…..
        zit geen logica in……

iemand een tipje..??

ik heb een mededeling geplaatst, die blijft steeds bovenaan staan.

[quote=”deepee” post=159399]Mush, je gebruikt zeker lijm van de a*di want deze rubriek blijft niet bovenaan “plakken” 😉 .[/quote]
            Hij blijft bovenaan plakken in de categorie “Porscheforum Mededelingen”. We kunnen ‘m niet “sticky” maken in het “Recente Onderwerpen” overzicht vrees ik 🙁

voor firefox gebruikers is er ook zo’n ingebouwde wachtwoordenbeheerder maar daarmee hebben bepaalde gebruikers nog altijd voornoemd probleem.
              éénmalig pwd resetten via de site is/was de enige oplossing.

PB

Zelf gebruik ik LastPass, 1 keer inloggen op een site, LastPass AutoLogIn aanvinken en klaar.
                Nooit meer naar omkijken en de app doet de rest. :first:

Mush, je gebruikt zeker lijm van de a*di want deze rubriek blijft niet bovenaan “plakken” 😉 .
                  Terwijl we oa in de shoutbox lezen dat toch heel wat habituées hun paswoord moeten hernieuwen om de eerste keer aan te melden na de (zeer geslaagde) facelift van de site.

Hopelijk lezen de forummers die niet aangemeld geraken deze topic “als gast” voor ze iets ondernemen. Uit onwetendheid had Hans al onnodig een nieuwe account aangemaakt.

Zal van voorbijgaande aard zijn en als die aard voorbij is :sarcastisch zal ik ‘m weer “unsticky” maken! 😉 :salut:

kan Desky deze topic permanent plakkend bovenaan plaatsen of is dit euvel van voorbijgaande aard?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.