Kanarie

• Maker
    Discussie
  • Na lange tijd niet meer op het forum te zijn geweest ben ik terug. Reden was de mislopen aankoop van een groene 964 (madam was niet akkoord met mijn aankoop) die ik na foto’s en melding van de aankoop, afgezegd heb.
    Maandag ll heb ik geheel onverwacht via een veiling een kanariegele 911 1976 2.7 (modeljaar1977) gekocht die ik sedert donderdag ll op mijn oprit heb staan. Momenteel ben ik een grondige inspectie van de porsche aan het doen, en tot nu toe ziet het er goed uit. Toch had ik graag jullie mening gehad over 911’en van dat type plus evt opmerkingen op de foto’s in bijlage.
    Zo is de lichtbalk achteraan niet origineel, is hij niet in originele kleur, …
    Ik heb ook nog specifieke vragen, bvb het chassisnur is 9117301023 en het motornr is 6371509. Zijn dat matching nrs en hoe kan men dat weten? Hoe kan je de originele kleur achterhalen?
    Alle info is welkom en dan bij voorbaat.

Attachments:
    • image_2014-10-26.jpg
    • image_2014-10-26-2.jpg
    • image_2014-10-26-3.jpg
    • image_2014-10-26-4.jpg
14 reacties aan het bekijken - 91 tot 104 (van in totaal 104)
    • [quote=”peter993″ post=182969]Ik heb hem inderdaad afgehaald in Temse. Kan je evt iets meer vertellen over de auto?[/quote]

Ziet er knap uit, proficiat, en ik weet dat het niet hoort, maar ben toch zeer nieuwsgierig hoeveel je moeten bieden hebt en ik denk ik niet alleen ben die curieus is. :hail: :hail:

proficiat
        mooie Porsche en aparte leuke kleur
        :drink:

XXX

Proficiat met de aankoop Peter.
          Mush heeft gelijk hoor, is een reflector van een 87er of later, daar zitten de mistlichten ingewerkt. Heb dat bij de mijne ook gedaan, dan ben je van die ‘stomme onderaanhangende lamp’ vanaf.

Bedankt op voorhand voor de moeite.

Niet zo heel veel, ‘t is een vrij zuivere wagen en hij was oorspronkelijk wit
              dacht ik. De toenmalige eigenaar had ook een rode 911 cabrio.

Zal vanavond eens horen bij Chris, die weet er waarschijnlijk wel meer over
              te vertellen.

Ik heb hem inderdaad afgehaald in Temse. Kan je evt iets meer vertellen over de auto?

Deze is vroeger bij ons in onderhoud geweest 8)
                  Komt uit Tielrode/Temse 🙂

Mag wel in zo n kleurke, origineel of niet :up:

Marc.Noack@porsche.de

Deze brave meneer kan U vertellen of ze matching zijn of niet.

[quote=”Sensa911″ post=182910][.
                      Maandag ll heb ik geheel onverwacht via een veiling een kanariegele 911 1976 2.7 (modeljaar1977) gekocht die ik sedert donderdag ll op mijn oprit heb staan.

Zo’n madammen verhaal … tja, kan gebeuren maar … hoe is die veiling verlopen en welke was dat?

Enne welcome back! :happydance:[/quote]

Defcom veilinghuis. Dat was online bieden tot maandag avond 20 uur. Om 19:54 uur deed ik een bod, daarna werd door een ander geboden, waardoor de tijd verlengd werd tot 20:10 uur. Toen bood ik nogmaals en had ik hem. De zaterdag ervoor was het bezichtiging,

Welkom terug, ziet er nog strakke kar uit voor zijn leeftijd :up:

[.
                          Maandag ll heb ik geheel onverwacht via een veiling een kanariegele 911 1976 2.7 (modeljaar1977) gekocht die ik sedert donderdag ll op mijn oprit heb staan.

Zo’n madammen verhaal … tja, kan gebeuren maar … hoe is die veiling verlopen en welke was dat?

Enne welcome back! :happydance:

Het chassisnummer is van een Europese 911 van de J serie modeljaar
                            1977. Het motornummer is matching voor die serie. 165 Pk / 5800 235 Nm / 4000.

Welkom terug *porsche ziet er goed uit :drink:

Lichtbalk is niet origineel maar ‘t is dat of zo’n plaaster van een mistachterlicht. Ik zou ‘m mooi laten zitten.
                                Ziet er voor de rest netjes uit :first:
                                Wat is de originele kleur?
                                Wanneer is Porsche eigenlijk overgestapt van chroom naar zwarte trim?

14 reacties aan het bekijken - 91 tot 104 (van in totaal 104)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.