KAPOTTE BRANDSTOFLEIDING

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 924 KAPOTTE BRANDSTOFLEIDING

• Maker
    Discussie

• ibizaoz
    Deelnemer

HALLO ik ben nieuw hier en heb me onlangs een 924 aangeschaft maar er zit een lek in een benzineleiding.Nu is m’n vraag kan dit worden hersteld dmv een nieuw stuk met koppelingen ertussen steken of moet dit helemaal vervangen worden?Indien dit helemaal vervangen moet worden weet er dan iemand een adres waar ik dit zou kunnen kopen in w vlaanderen .

greetz
      renato

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • zeg bedankt voor jullie reakties maar het probleem is opgelost.

[quote=”ibizaoz”:pfbzd47h]tis de onderste leiding de dunste van de twee.Zou dit te vervangen zijn door een kunststoffen leiding?[/quote]
          Ik zou gaan voor origineel, want kunstof is inderdaad wat riskant..

Ik zal eens kijken of ik ze kan vinden.

dacht dat eigenlijk ook hoor maar ja.Je weet soms niet waar ik dit kan kopen of bestellen?

brrr kunststof benzineleiding onderaan de wagen 😕
              zorg toch maar voor een stevige of gepantserde…

Ik denk zelfs dat dit nieuw niet eens gek veel kost…

tis de onderste leiding de dunste van de twee.Zou dit te vervangen zijn door een kunststoffen leiding?

Welke benzine leiding, onder de auto of die van de injectoren?
                  Ik weet dat er sommige bedrijven zijn die dit kunnen maken, ik zou er gewoon andere opzetten…

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.