- Dit onderwerp bevat 709 reacties, 94 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
21 juni 2010 om 21:29
Heb voor mij zelf een nieuw project opgestart aangezien ik toch wat vrije tijd over heb. 😆
Het betreft een Karmann Ghia cabrio uit 1967 met de kleine lichten.
Wat ga/heb ik al gedaan.
Auto gekocht 3 maand geleden.
Motor en bak van VW/Porsche 914 2.0 gekocht, moet nog wel geleverd worden. 😉
Armaturen plaat gekocht voor klokken winkel 911 te plaatsen, dus krijgt een volwaardig 911 dashboard, en komt er aan via de post.
Kabelboom laten maken voor 12V.
VW chassis word omgebouwd naar IRS ophanging, steek assen e.d zodat ik alles van een Porsche 924 turbo of 944 kan plaatsen van remmen, schijven en ophanging, en zoek ik nog.
Dus mijn bedoeling is een auto te bouwen die in het huidige verkeer zeer goed mee kan, betere wegligging heeft, maar wel met de klassieke looks aan de buiten kant.
Hier al een paar foto’s van de auto en chassis.Hieronder al een paar foto’s van werk aan het chassis.
Ze hadden al eens de oude bodem delen eruit geslepen, maar de punt lasnaden laten zitten.
De reden zie je wel, en om daar op weer de nieuwe te lassen krijg je weer hoogte verschil, en zou op de lange duur toch niet goed gekomen zijn door het aanwezige roest.
Bodemplaten voor de Karmann Ghia zijn ook besteld, dus kunnen we op korte termijn gaan inlassen.Hoop dat dit project jullie goedkeuring kan dragen, omdat ik natuurlijk de boel niet meer origineel ga maken.
maar wat wil je met een 1200cc en 34PK nog in deze wereld. 💡
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.