KARTING onder Porsche liefhebbers – 21/05/2017

Home Forum Porsche Uitstappen KARTING onder Porsche liefhebbers – 21/05/2017

• Maker
    Discussie

• XXX

In alle stilte werd er een ‘pre sessie’ gehouden tussen Sinterklaas en het Kerstmanneke afgelopen maand :happy:
      Hiermee werd er gepolst naar mogelijkheden, leeftijdsproblemen, drankmisbruik, verbaal geweld en andere onrechtmatigheden die tijdens een karting evenement kunnen naar boven komen.
      Al bij al viel het nog mee en bleek er toch interesse om volgende in elkaar te steken:

Datum – Zondag 21 mei 2017
      Locatie: Frankrijk – Ostricourt (Lille) – Circuit de la Métropole / JPR Racing Kart. Zone d’Activité du Bois Dion
      webstek: http://www.karting-lille-jpr.fr/
      Kostprijs: 310,- euro per kart
      Aanwezig om 9h30
      Start van het evenement om 10h00
      30 minute chrono gevolgd door 2h30 race !! :coolness:

Wat zoeken we:
      20 ploegen – bestaande uit 2 of meer piloten – die deze uitdaging aandurven.

The circuit en het evenement:
      Het circuit is een international goedgekeurd, 1500 lengte en overall 8m breed Volledig outdoor.

circuit-jpr-vue-aerienne.jpg

3 uur in een kartje zitten lijkt lang maar omdat het outdoor is kan je het niet vergelijken met een indoor circuit qua belasting of vermoeidheid.
      Kartjes zijn 390cc en 14 PK, ietsje meer dan de indoor kartjes.

Voor zij die het te ver of te vroeg vinden kunnen we afspreken om zaterdag al naar Lille af te zakken en daar te overnachten.
      Kwestie van wat te verbroederen en plannen te smeden voor de race.

Om te laten doorgaan moeten er minstens 16 ploegen rijden, desnoods dagen we Porscheforum.nl uit …..

Voor deze race doorgaat zullen we nog een ‘trainingssessie’ plannen bij Inkart in Puurs of zo.

Interesse, lijstje aanvullen:

1. Drip & Drup
      2. …

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 74)
    • XXX

Top mannen, inschrijven kan nog tot einde deze maand :up: :up: :up:

Sorry Geert, een datum moet geprikt worden, spijt dat het niet lukt.
        Een proloog dat moet wel lukken hé :driver:

Ben nog aan het horen bij een kameraad en dan schrijf ik mij misschien ook nog in 🙂

… valt samen met de Mille Miglia 2017 :bounce:
            Staat al reeds lange tijd op de ‘to do-list’ , als toeschouwer weliswaar :coolness:

Eventueel een proloog organiseren, dichter bij huis , indoor , om er nog enkele warm te krijgen voor ‘ the real stuff ‘

Ik volg het op maar kan nog niet vastleggen momenteel… zodra ik zekerheid heb doe ik mee! :driver:

Ik vind het een leuk initiatief en had nog wel willen meerijden, maar de zondagen tijdens de maand mei zijn moeilijk om me vrij te maken.

[quote=”Drip” post=247532] Zijn er echt geen Porsche rijders die zich nog aan dit avontuur willen wagen? :popcorn: [/quote]

Jammer inderdaad dat er hier zo weinig animo voor is.

Ik ben eerlijk gezegd dan ook wel benieuwd waarom er zo weinig animo is ➡

• Is het té ver ?
                  • Is het té prijzig?
                  XXX

1. Drip & Formerly well known PFB member, PD…
                    2. Drup en vriendin
                    3. Team Cazzo 1
                    4. Team Subdriver 1
                    5. Team Subdriver 2
                    6. Team Stak
                    7. Team 911_NL
                    8. Team Cazzo 2
                    9. GDS
                    10. AMG – A
                    11. AMG – B
                    12. …..

Zijn er echt geen Porsche rijders die zich nog aan dit avontuur willen wagen? :popcorn:

XXX

Kom op mannen, 8 teams and counting…
                      Teams van het NL forum hebben allemaal een mailtje gekregen kort na hun inschrijving hoor.
                      Stuur deze week nog een mail met betalings info.

Heb van JPR France groen licht gekregen om het te laten doorgaan.
                      Normaal vullen zij dan aan met teams vanuit Frankrijk maar dat geniet niet mijn voorkeur.
                      Ik heb een mail verstuurd naar enkele kartteams waarmee ik vroeger reed, mogelijk doen er daar nog enkele van mee en dat zijn ‘gentlemen drivers’.

Maar ik reken op teams van dit Porscheforum en momenteel zijn dat enkel Drip en Drup :what:

1. Drip & Formerly well known PFB member, PD… :ass:
                      2. Drup en vriendin
                      3. Team Cazzo 1
                      4. Team Subdriver 1
                      5. Team Subdriver 2
                      6. Team Stak
                      7. Team 911_NL
                      8. Team Cazzo 2
                      9. GDS
                      10. …

halfweg !!!!

Team Cazzo worden 2 teams, van elk 3 personen :coolness:

De (NL) inschrijvers hadden wél al een E-mailtje van je verwacht, zodat ze direct met jou de wijzigingen kunnen regelen 💡

XXX

Super mannen, hop met de geit, zou graag aan die 16 geraken !

@Bompa – altijd welkom, mooi terras daar ook :up:

1. Drip & Formerly well known PFB member :ass:
                          2. Drup en vriendin
                          3. Team Cazzo (vader en drie zonen)
                          4. Team Subdriver 1
                          5. Team Subdriver 2
                          6. Team Stak
                          7. Team 911_NL
                          8. ….

Bijna halfweg !!!!

Ik ga onmiddellijke op zoek naar oude strijdmakkers om een team te formeren. Mocht mij dat lukken dan doe ik graag mee. Andersom, mocht iemand een team met mij willen vormen laat het me weten aub.

Peter, je mag mijzelf en m’n co-driver (Erwin) als 1 equipe in het lijstje zetten :coolness:

[quote=”Drip” post=246657]Zeker al bedankt om dit op het Nederlandse forum te plaatsen :up: [/quote]

Graag gedaan ❗

.. heb ‘m daar ook maar weer even onder de aandacht gebracht, maar heb helaas zelf nog geen team-members kunnen vinden om dit avontuur aan te kunnen gaan 😐

Er geldt geen BIV en er is ook (nog) geen milieuzone … :driver:

@ Drip , zijn supporters :happydance: ook welkom ??? ge zult wel verstaan dat onze Bompa niet meer in zoon karreke kan zitten :happy:
                                    maar kan altijd langs de kant komen roepen samen met de Bomma . :first:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 74)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.