KARTING onder Porsche liefhebbers – 21/05/2017

Home Forum Porsche Uitstappen KARTING onder Porsche liefhebbers – 21/05/2017

• Maker
    Discussie

• XXX

In alle stilte werd er een ‘pre sessie’ gehouden tussen Sinterklaas en het Kerstmanneke afgelopen maand :happy:
      Hiermee werd er gepolst naar mogelijkheden, leeftijdsproblemen, drankmisbruik, verbaal geweld en andere onrechtmatigheden die tijdens een karting evenement kunnen naar boven komen.
      Al bij al viel het nog mee en bleek er toch interesse om volgende in elkaar te steken:

Datum – Zondag 21 mei 2017
      Locatie: Frankrijk – Ostricourt (Lille) – Circuit de la Métropole / JPR Racing Kart. Zone d’Activité du Bois Dion
      webstek: http://www.karting-lille-jpr.fr/
      Kostprijs: 310,- euro per kart
      Aanwezig om 9h30
      Start van het evenement om 10h00
      30 minute chrono gevolgd door 2h30 race !! :coolness:

Wat zoeken we:
      20 ploegen – bestaande uit 2 of meer piloten – die deze uitdaging aandurven.

The circuit en het evenement:
      Het circuit is een international goedgekeurd, 1500 lengte en overall 8m breed Volledig outdoor.

circuit-jpr-vue-aerienne.jpg

3 uur in een kartje zitten lijkt lang maar omdat het outdoor is kan je het niet vergelijken met een indoor circuit qua belasting of vermoeidheid.
      Kartjes zijn 390cc en 14 PK, ietsje meer dan de indoor kartjes.

Voor zij die het te ver of te vroeg vinden kunnen we afspreken om zaterdag al naar Lille af te zakken en daar te overnachten.
      Kwestie van wat te verbroederen en plannen te smeden voor de race.

Om te laten doorgaan moeten er minstens 16 ploegen rijden, desnoods dagen we Porscheforum.nl uit …..

Voor deze race doorgaat zullen we nog een ‘trainingssessie’ plannen bij Inkart in Puurs of zo.

Interesse, lijstje aanvullen:

1. Drip & Drup
      2. …

14 reacties aan het bekijken - 61 tot 74 (van in totaal 74)
    • XXX

Even terug bovenaan zetten.
        Is hier nog enige interesse voor want ik moet daar stilaan een optie gaan nemen om dat circuit af te huren…

Zeg nu niet dat het te ver is, er zijn momenteel meer mensen van het forum.nl ingeschreven dan van hier…
        En eerlijk, het circuit is de moeite om de verplaatsing te maken.
        Daarbij, iedere reden is goed om de Porsche van stal te halen…

XXX

Een verjaardagsfeestje op een kartcircuit is ook wel leuk hé :popcorn:

‘t ja, wat noem je die-hard. Zou wel leuk zijn moest je een ploegje vinden.
          Zeker al bedankt om dit op het Nederlandse forum te plaatsen :up:

[quote=”Drip” post=246587]
            Intussen:
            1. Drip & Formerly well known PFB member :ass:
            2. Drup en vriendin
            3. Team Cazzo (vader en drie zonen)
            4. Team Subdriver 1
            5. Team Subdriver 2
            6. Team Stak
            7. …..
            [/quote]

Ik kan TOTMBO niet overtuigen om mee te gaan – maar ga ‘ns zoeken naar 2 co-piloten … Team van 3 lijkt mij net mooi om dit te doen.

Team van 2 is alleen voor echte die-hards :coolness: … laat ik dat zelf maar vast zeggen :mrgreen:

Wij hebben dan 99% zeker een verjaardagsfeestje !

XXX

Medeleven deepee :engeltje:

ik zou zo graag meegaan maar kan helaas niet door andere weekend activiteiten :bounce:

XXX

Hup porscheforum.NL ….. :wtf:
                    1. Drip & Formerly well known PFB member
                    2. Drup en vriendin
                    3. Team Cazzo (vader en drie zonen) – deelnemers van het porscheforum.nl
                    4. Team Subriverer 1 – deelnemers van het porscheforum.nl
                    5. Team Subriverer 2 – deelnemers van het porscheforum.nl
                    6. Team Tak – deelnemers van het porscheforum.nl
                    7. ……

XXX

Op het porscheforum.NL blijven ze niet bij de pakken zitten.
                      Hier daarentegen… :think: :what: :think:

Ik vernam van Cazzo dat hij wellicht het team van 4 op gaat splitsen, zodat ze 2 equipes vormen :coolness:

… kan je zomaar al aan 6 equipes zitten.

Nog maar 10 te gaan dan :happydance:

XXX

@ de_Koen, de eerste letter is juist maar de laatste is die eerste letter van Satan 😈

Intussen:
                          2. Drup en vriendin
                          4. Team Subriverer 1 – deelnemers van het porscheforum.nl
                          5. Team Subriverer 2 – deelnemers van het porscheforum.nl
                          6. ……

aanvullen mag hé :engeltje: zelfs ploegen van het PFB Mogen hoor :engeltje:

Helaas zit ik dan in Italie, Mille Miglia. Drip,begint en eindigt de naam van je teamgenoot met dezelfde begin en eind letters als PFB ?

XXX

Inderdaad de kost is per kart, dus per team.
                              Ben daar in het verleden al enkele keren geweest en is volgens mij een van de leukere circuits.
                              Ja Genk is dichterbij maar bijna niet te boeken en andere prijzen…

Intussen:
                              2. Drup en vriendin
                              4. ….

aanvullen mag hé :engeltje:

De tijdspanne van 3 uur wordt toch verdeeld over het aantal leden van elk team, of begrijp ik dat verkeerd :think:

Dus dan worden toch ook de € 310,- kart-kosten hoofdelijk omgeslagen per rijder …. en klinkt bij een team van 3 personen een deelname tarief van net iets meer dan € 100,- een stuk aardiger 💡

XXX

Interesse, lijstje aanvullen:

Meer dan 50 keer bekeken maar geen interesse. Jullie hebben het weekend om na te denken hé 😯
                                  Let wel op, om dit te laten slagen moet ik op een gegeven moment JA zeggen en een voorschot betalen, dus wacht niet te lang, heb er 16 minimaal nodig, teams welliswaar !!!

2. Drup en vriendin
                                  3. …

0001kartjpr.jpg

14 reacties aan het bekijken - 61 tot 74 (van in totaal 74)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.