Kassa kassa – of toch niet

Home Forum Zeverhoekje Kassa kassa – of toch niet

• Maker
    Discussie
  • Daarnet ne”Pro-Justicia” mogen ontvangen
    Sponserbedrag 220 euro

Ik meen mij te herinneren dat een boete binnen de 14 dagen moet opgestuurd worden.

Nu heeft den inspecteur op 13/11 vastgesteld dat ik op 18/10 (!!) een beetje te snel zou gereden hebben.

Toestel is een onbemand automatisch exemplaar

Iemand enig idee of de 14 dagen regel hier van toepassing is?

Ps:nu niet om foto’s vragen he :what:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Als ik eventjes je topic mag “kapen” : heb er net eentje in de bus, vooraan geflitst met de Cayenne (da’s al de 3e op 2 maand :puke: ) : 84 km/u gemeten, na correctie 78 km/u, max toegelaten snelheid 50 km/u.

Heb ze nog zien staan, maar t was toen al te laat, dacht overigens dat ik er 70 mocht 🙁

Zij stellen een minnelijke schikking voor van 140 EUR, dacht dat dat veel hoger zou moeten zijn :wtf: ?!

In ieder geval, ik ga die snel-snel betalen, dan ben k er vanaf voor ze hun mening veranderen :mrgreen:

Ik passeer op die plaats 4 à 5 keer per week
        Staat een van de oudste flitspalen, nog nooit weten werken
        Logisch want daar staat ie wat idioot, net aan de overgang van 90 (ja dit bestaat nog) bij binnenkomst zone 50 aan de kant van een bos.

In principe bol ik daar dus altijd uit wat volgens mij heel wat veiliger is dan de remmen toe te gooien om.
        Tel daarbij: minder fijn stof, minder energie verlies e.d., beter voor het milieu :respect2:

Waarschijnlijk deze keer het ‘sailen’ wat later aangevat zodat ik nog stevig voorbij de paal passeerde. :engeltje:
        Ik zeg waarschijnlijk want ik herinner mij het niet meer aangezien het 4 weken geleden is !!

Soit, ik ga dus betalen hoor :coolness:

en al die andere keren dat ze je niet geflitst hebben…

image_2014-11-20.jpg

Om het een beetje draagbaar te maken… wat humor …

Mijn raad : gewoon braafjes betalen en niet moeilijk doen.

Stel dat je het aanvecht : dat kost je minimum sowieso 200 EUR (150 EUR voor fonds van verkeersslachtoffers & 50-60 EUR gerechtskosten), in het geval dat je vrijgesproken wordt !

+1

Zoals steeds: braaf betalen. :up:

ooow 220joewoos da s goe gevlamd :wtf:

Ik vrees dat je maar weinig weerwerk kunt bieden….

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.