Kastelenrit België-Luxembourg 3-5 Mei 2013

Home Forum Porsche Uitstappen Kastelenrit België-Luxembourg 3-5 Mei 2013

• Maker
    Discussie
  • In April van dit jaar zijn we met 9 Porsches een weekend in België en Luxembourg geweest.

Voor 2013 heb ik een herhaling van dit evenement voor ogen .. waarbij we wederom in een van de prive kastelen in België verblijven.

Het evenement vangt aan op Vrijdag-middag 3 Mei 2013 .. op circa 80 Km ten zuiden van Antwerpen (1 uur rijden).
    Jullie worden daar verwacht om 14:30 uur – alwaar jullie ontvangen worden met koffie, thee, fris en een kleine snack.
    Op deze locatie krijgen jullie dan ook het 50 pagina tellende roadbook 8)

Het roadbook is gemaakt in de zogeheten Bol-Pijl configuratie – en de aanvang is redelijk eenvoudig en maar 78 Km naar het kasteel waar we het weekend zullen verblijven.(Totaal 5 kastelen op de route)
    Om niet geheel voor verrassingen te staan – na ontvangst mogen de deelnemers een stukje wandelen over het landgoed – omdat de eerste avond het diner buiten het kasteel geserveerd wordt …

Op de zaterdag – 4 Mei 2013 – kunnen jullie vanaf 08:30 uur ontbijten. En om 09:45 uur vertrekken we voor het eerste deel van die dag. 123 km naar de tussenstop – en vandaar uit nog 15 naar de lunch locatie (in Luxembourg) (Totaal 14 kastelen op de route)

In de middag is de route iets korter – Totaal 113 Km – met na 67 Km een zeer aangename stop. (Totaal 15 kastelen op de route)
    ‘s avonds mogen jullie “op sjiek” – en kunnen jullie genieten van een (maar liefst) 6 gangen diner in de ridderzaal.

De Zondag (5 Mei) is dan helaas al de laatste dag van dit “all inclusive” evenement – met wederom vanaf 08:30 het ontbijt – gevolgd door een leuke route van 43 Km naar de kleinste stad ter wereld, al waar men (indien gewenst) een kopje koffie kan drinken.
    Na ongeveer een half uur rijden we dan verder – nog maar 71 Km tot aan de exclusieve lunch op een even zo exclusieve locatie. (Totaal 18 kastelen op de route)
    Om ongeveer 15:00 uur is het evenement ten einde – we zijn dan op zo’n 15 Kilometer van Spa.

En nu natuurlijk le question jambon .. of eigenlijk het antwoord daar op

Op basis van 2 personen (1 equipe)

– 1 keer ontvangst met koffie, thee, fris, cake etc
    – 1 keer Roadbook (50 Blz)
    – 1 keer aperitief
    – 2 keer ontbijt – all you can eat
    – 2 keer uitgebreide lunch – incl. koffie, thee, water etc.
    – 2 keer Diner – incl. softdrinks, water & wijnen
    – 2 keer Overnachting (2 personen in 1 kamer)

De prijs per persoon is daarmee (gelijk aan die van dit jaar): € 550,- * All Inclusive
    De enige extra kosten die jullie dan nog maken zijn die van het tanken …

Inschrijven/aanmelden kan tot 2 November.

[list][*]Equipe MetalGreen911SC
    [*]Equipe Mbembe
    [*]Equipe Michiel911
    [*]Equipe Marino
    [*]Equipe Plumber
    [*]Equipe Roderik
    [*]Equipe GijsCarrera’S
    [*]Equipe Lux-Polis
    [*].
    [*].
    [*].[/list]

Olaf @ Porscheforum.nl

Attachments:
    • IMG_8043.jpeg
15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
    • Dat dacht ik al, Harry.

Vandaar dat ik je bericht quote 😉

Even een E-mailtje met je gegevens naar Olaf @ Porscheforum.nl (zonder de spaties) en we verwerken je inschrijving naar behoren :respect2:

hoi hoi
        ik wil me ook aanmelden voor dat wekend
        met twee personen
        gr harry :driver: :drink:

‘t is niet m’n bedoeling om dit topic omhoog te schoppen – maar zie geen mogelijkheid (meer) om mn voorstaande bericht te EDIT’en :wtf:

[quote=”targa 84 die in een voorstel topic” post=111084]hey
          nee dit jaar is het afgelopen denk ik
          staat in de garage.
          maar zag voor in mei die kastelen rit.dat lijkt me toch
          wel mooi in voorjaar.

gr harry[/quote]

Op dit moment staat de score op 9 Equipes – en heb ik plaats voor 10 Equipes.
          Indien nodig kunnen we uitbreiden naar (maximaal) 20 Equipes.

Mocht er nog iemand mee willen met dit evenement, wacht dan niet (al) te lang met inschrijven 💡

[list][*]Equipe MetalGreen911SC
          [*]Equipe Mbembe
          [*]Equipe Michiel911
          [*]Equipe Marino
          [*]Equipe Plumber
          [*]Equipe Roderik
          [*]Equipe GijsCarrera’S
          [*]Equipe Lux-Polis
          [*]Equipe Monument
          [*]Equipe Targa 84
          [*].[*].[*].[*].
          [*].[/list]

En ❓ kan ik die fameuze Alain en Katja op de lijst zetten ❓

heb ‘m wel zojuist bijgewerkt, maar doe het graag nog een (aantal) keer :respect2:

Ik leg het hier thuis ook eens voor 😉

[quote=”Sigrid” post=109939]Wordt een klein groepje als ik het zo lees.[/quote]

Ik zal morgen eens kijken of ik zin en tijd heb om de “kasteel” e-mails door te worstelen en dan het lijstje in het eerste bericht bij werken :respect2:

[quote=”Funny” post=109996]Lijkt me echt de moeite , ik hoop dat we er kunnen bij zijn .[/quote]

Ik spreek natuurlijk voor parochie – maar het is zeker de moeite waard!
                Afgelopen jaar hebben we de deelnemers dan ook (geheel vrijwillig) een evaluatie formulier in laten vullen om te kijken of we nog iets moesten (of konden) verbeteren 😉

Dit jaar valt het voor veel Nederlanders in het midden van een 2-weekse (kinder) schoolvakantie 😐

He Sigrid lang geleden dat we je op het forum zagen . 😉
                  Lijkt me echt de moeite , ik hoop dat we er kunnen bij zijn .

Wordt een klein groepje als ik het zo lees.
                    Jammer, jullie missen iets aangenaams -> aan (goed) eten geen gebrek tijdens dit uitstapje, maar er moet ook gereden worden.

Van diegene die graag mee willen en voor zegge 99% weten dat ze ook mee kunnen op die datum ontvang ik graag een inschrijving per E-mail.

– Naam (namen)
                      – Porsche Type
                      – Telefoonnummer

.. geheel vrijblijvend mag je dat aanvullen met adresgegevens etc.

[quote=”Vunny” post=104050]Voor ons is het te vroeg om nu al de planning voor mei 2013 te kunnen maken ,wij kunnen dit pas doorgeven vanaf januari .[/quote]

1 a 2 equipes meer of minder zal niet direct een probleem opleveren – en dit topic zal tegen die tijd vast wel weer eens ge’upped worden 😉

Ik had de uitstap al gezien op het Nl-forum .Ziet er heel mooi uit . :applaus:
                          Voor ons is het te vroeg om nu al de planning voor mei 2013 te kunnen maken ,wij kunnen dit pas doorgeven vanaf januari .
                          Indien dan nog plaatsen vrij mag je me gerust contacteren Olaf(v)?
                          Funny

[quote=”targaboy” post=103678]als ge nog ne co-piloot zoekt ik ben altijd kandidaat heb toch wel al 15 jaar ervaring 🙂 groeten[/quote]

15 jaar ervaring als co-piloot? Of hoe moet ik dat interpreteren 😉

[quote=”911-lover” post=103684]
                              ik denk wel dat er nog tijd genoeg is hé :lol:[/quote]

Er is zeker nog wel tijd, Koen, maar ik wil wel graag (op redelijke termijn) een indicatie hebben van het aantal personen i.v.m. het reserveren/aanvragen van de locaties.
                              – niet kunnen reserveren zou implicaties voor de route kunnen hebben –

Het kasteel heb ik in principe geboekt – en een optie op tot ergens in september.
                              Wijzigen (qua aantal) kan ik dan nog tot (ik meen) 2 maanden van te voren (maar dat terzijde).

Dan moet ik even de kalender voor volgend jaar al maken vooraleer ik weet of we dat weekend wel of niet vrij zijn .
                                Je hoort het later .
                                ik denk wel dat er nog tijd genoeg is hé 😆

als ge nog ne co-piloot zoekt ik ben altijd kandidaat heb toch wel al 15 jaar ervaring 🙂 groeten

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 48)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.