Kempen Historic rondrit

Home Forum Porsche Uitstappen Kempen Historic rondrit

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • J

Herinnering,

Gewoon meedoen zal niet mogen.
      Je moet wel degelijk inschrijven!
      Ik zie nog maar verdacht weinig Porsches op de deelnemerslijst staan…

mijn targa is geen V12 met problematische Lucas injectie maar af fabriek uitgeleverd met een AJ6 blok met Bosch EFI systeem, een hele vooruitgang mbt betrouwbaarheid, verbruik, afstelling, … en zonder veel in te boeten qua vermogen.
        als je dan na het tanken bedenkt wat je uitspaart qua rijtaks, verzekering, keuring, … dan heb je direct terug een glimlach van oor tot oor en kan je lekker verder floaten.
        wanneer het snel of sportief moet gaan, dan halen we de duitse paarden van stal en die hebben door de rijstijl dan al evenveel dorst :coolness:

Haha ..Ghostrunner …klinkt anders toch nog nie zo slecht he ! 😆

@deepee

Tot over een jaar of twee geleden heb ik ook nog een XJS gehad , lui lekker cruisen met een dikke V12 geweldig ! :up:
          Er zat echter één klein nadeel aan , telkens voor ik daarmee ging tanken moest ik eerst nen Dafalgan Forte nemen tegen opkomende misselijkheid en plots uitbrekend zweet . 😯 :bounce:
          Meerdere keren heb ik daar in de garage karton onder gelegd met het gedacht dat die zeker ergens benzine zou moeten lekken … 😆

tja, ik heb wel oldies maar niet van ons duitse merk. anders had ik er zeker ook bij geweest.
            ik heb die rit al eens meegereden met m’n mk2 jag en vond het wel grappig dat het een gratis evenement was voor de bezoekers en betalend voor de chauffeurs
            misschien dit jaar eens meedoen met de xjsc :driver:

Inderdaad de Python.
              Wij zijn in Mol Millegem 1 jaar geleden uitgenodigd geweest met de Porsche.
              Dit jaar ook trouwens. Ik heb dat dit jaar direct afgewezen omdat de interesse vorig jaar bijna nul was.
              We waren toen met 4 auto’s dacht ik.

Nu gaat het over een ander evenement op dezelfde locatie.

Das just , da was met die moto’s :think:

[quote=”python” post=172328]Zijn we daar eens nie uitgenodigd door Gostrunner zijn broer ?[/quote]

‘t Is of Ghost of Bladerunner, jij combineert ze. :salut:

En neen, dat was de Mollenrit, een moto-rondrit. Dit is wel op dezelfde locatie en ik ben ook als eens een paar keer gaan zien, vorig jaar John Beton zijn P zien staan, en er waren nog wel wat P-kes.
                  Lijkt me wel een leuke bedoening. :driver:

J

Dit is zeker niet Porsche only.
                    Alles ouder dan 25 jaar is welkom.

Ik ga daar elk jaar is zien maar ik ben altijd te laat geweest voor de rondrit :sleep: 😳
                      Ha nee , we hebben daar wel eens een rondrit gedaan en dat was zo wat Porsche only dacht ik he ! :coolness:
                      Zijn we daar eens nie uitgenodigd door Gostrunner zijn broer ?

Kans zit er dik in dat ik ook meedoe, is voor mij ook een thuismatch. :relaxman:

J

Ik zou niet weten waarom we niet welkom zouden zijn.
                          Ik ben ingeschreven, voor mij ist ook een thuiswedstrijd…
                          Het zou kunnen dat het aantal plaatsen beperkt is maar voorlopig is er nog plaats genoeg, denk ik.

Zijn we als Porsche club daar welkom en kunnen we iets betekenen.
                            Of zijn we enkel maar toeschouwers.
                            Overigens ook best aardig hoor.
                            En ff kijken of er nog meer van het forum komen.
                            Ben van Lommel dus thuiswedstrijdje.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.