Kent er iemand

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Kent er iemand

• Maker
    Discussie

• Pedro
    Deelnemer

dit bedrijf in Duitsland “Ahnendorp B.A.S.”?
      Heeft er iemand daar al mee samengeWerkt?
      Mijn garagist spreekt om daar mijn motor te laten onder handen te nemen.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
      • Dag Libero, Sorry voor de late reactie doordat ik wat minder vaak fora lees. BAS Ahnendorp heeft een jaar of 10 geleden de motor van mijn 356 SC gereviseerd. Op dezelfde manier gewerkt. Demontage en montage heeft iemand anders gedaan. Ben er zeer tevreden van. Goede rapportering en communicatie. Zeker niet van de goedkoopste, maar dik in orde. Mvg, Erwin

Dag Libero, Sorry voor de late reactie doordat ik wat minder vaak fora lees. BAS Ahnendorp heeft een jaar of 10 geleden de motor van mijn 356 SC gereviseerd. Op dezelfde manier gewerkt. Demontage en montage heeft iemand anders gedaan. Ben er zeer tevreden van. Goede rapportering en communicatie. Zeker niet van de goedkoopste, maar dik in orde. Mvg, Erwin

Volgens mijn garagist zijn er maar 4 bedrijven die dit soort werk kunnen.
            Hij heeft de volledige motor uiteen gedaan en dan naar dat bedrijf gestuurd met de vraag alles te checken.
            Ik heb er een bestek van ontvangen ( mijn garagist heeft me deze doorgestuurd)
            Eens alles gereviseerd is dan zou mijn garagist deze terug volledig monteren.
            En ik vroeg me gewoon af of dat wel een goed adres zou zijn.
            Blijkbaar doet vanbeurten dat ook. Versturen van de motor eens hij die uit elkaar doet.

Volgens mijn garagist zijn er maar 4 bedrijven die dit soort werk kunnen.
              Hij heeft de volledige motor uiteen gedaan en dan naar dat bedrijf gestuurd met de vraag alles te checken.
              Ik heb er een bestek van ontvangen ( mijn garagist heeft me deze doorgestuurd)
              Eens alles gereviseerd is dan zou mijn garagist deze terug volledig monteren.
              En ik vroeg me gewoon af of dat wel een goed adres zou zijn.
              Blijkbaar doet vanbeurten dat ook. Versturen van de motor eens hij die uit elkaar doet.

Lijk mij wel wat kennis van zaken te hebben volgens hun website Klik
                Maar vakkennis vind je ook hier in België hoor .

wat is dan volgens jouw garagist de meerwaarde van dat bedrijf?
                  en wat wil je precies laten doen aan je blok; een revisie, prepareren voor circuit, aanpassen naar ongelode benzine of E10, cilinderkoppen vlakken, …

In ” Duitsland” zegt gij?
                    Zijn dat niet die mannen die den oorlog verloren hadden? :mrgreen:

Niemand?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.