Kent er iemand dit beestje?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Kent er iemand dit beestje?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Goed, vandaag antwoord gehad van de vorige eigenaar die….nog steeds eigenaar blijkt te zijn, en de Cayman staat dus niet te koop. De advertentie mogen ze dus voor mijn part ogenblikkelijk verwijderen, de wagen staat daar niet eens en is misleidend voor de bezoekers.

Hier mag dus ook een *slotje op heren.

0

Dat Gt pack ? Gewoon Porsche-opties ?

0

@marc986
          :first:

Ok goed 😆 en nu weer fris aan het werk;:happydance:

0

Totaal geen respons, zal nog even geduld uitoefenen :think:

0

@ Mark :up: :up:

0

[quote=”WES-RS” post=157162]Plannen Pascal…? :D[/quote]

Een mens moet blijven plannen, hé Wes? 😉

Met dank aan een mede forumlid in mijn topic, toch even de vorige eigenaar gemaild. Alle info is meer dan welkom en wie weet wat volgt.

0
                Wim

Plus 100 :up: :up:

0

@ Mark, vind ik leuk :up:

0

soms snap ik het niet waar iedereen zit over te zeuren taxtaxtaxtax bivbivbivbiv…… bij een fiat panda heb je dat probleem niet!
                      Voor wat hoort wat! Wil je vermogen, een sportwagen etc dan zal je daar ook iets voor moeten betalen! Bij de ene is dat al iets meer als de andere en ja Strikkemans heeft het niet leuk gemaakt maar bon, in Nederland zit je dan weer met BPM etc.
                      Zo meteen krijgen we nog stres dat een porsche 10/100km verbruikt….. Bij rolls hebben ze een zo fantastische uitdrukking….
                      IF YOU ASK YOU CAN’T PAY :respect2: :respect2:

Een sportwagen kost nu eenmaal tax en verbruikt nu meer dan een diesel maar je krijgt er ook iets voor terug!

(sorry guys, moest er effe uit)

0

Misschien eens bellen, hoor je dadelijk vanwaar de wind komt 😉

0

Verkoper gisterenavondt gemaild maar heden nog geen respons. Indien mensen hier iets meer weten over deze mooie Cayman, be my guest!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

0

Deftige wagen en idd haalbaar qua biv..Kopen die handel :mrgreen:

0

mooie wagen maar je zit wel met een BIV van bijna 2500 euro(navraag gedaan)taks ongeveer 125O euro dus!!!!!

0
                              Wim

Heb ik al veel meegemaakt in mijn leven met mensen die een Porsche kopen.
                                Ze kopen een Porsche zonder eerst na te denken over de gevolgen of eventuele kosten, en dan kan het zwaar tegenvallen. 💡
                                Vooral als moeders achter de werkelijke kosten komt. :mrgreen:

0

Is wel vlug weer te koop die Cayman :think: :think: :think:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.