Kent iemand de benaming van deze velgen…?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Kent iemand de benaming van deze velgen…?

• Maker
    Discussie
  • Hi,
    Kent iemand de benaming van deze velgen…?
    IMG_1552.jpg
    Tnx
    Chiepe

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Bedankt iedereen voor alle info.
      Heb ze niet gekocht ze idd aan de binnenkant teveel verfpokken hadden, zoals gewaarschuwd!
      Merci!
      Chiepe

Toch even meegeven Chiepe dat het geen super velgen zijn, nl verf komt eraf (Funny) en bij intens gebruik (circuit) komen er tgv hitte pokken aan de binnenkant van de velg (eigen ervaring).
        M’n achterste liggen nu klaar voor een opfrisbeurt.

Misschien even polsen bij wat raceteams (Porspeed, Jo Lammens,..) die hebben die in overschot tgv opbouw racewagens (heb de mijne zo gekocht gehad)

S2

Normale verkoopprijs. Niet veel, niet weinig 🙂

Met zomerbanden was beter geweest 😉

Ik zou gezien de winter voorbij is, proberen zo dicht mogelijk bij je eerste bedrag te zitten.

Aaah, dan zijn we akkoord!
            Was me niet helemaal duidelijk!
            2000 à 2500 lijkt me dan een faire prijs…?
            G
            Chiepe

Beter lezen Chiepe 8)
              Hij spreekt over banden 😉

500€ voor een complete, krasvrije, originele GT3 4-set met goede banden…???
                Je mag me er meteen een container brengen….ik betaal je hem contant!
                G
                Chiepe

Porsche 997 GT3 Felgen Schwarz Hochglanz
                  Teilenr. 997.362.156.95 Vorne: 8,5Jx 19 ET53
                  Teilenr. 997.362.164.90 Hinten: 12Jx 19 ET68
                  Neupreis: 6080€

handelaren vragen 3000 € voor zo’n set 2de hands velgen zonder banden, maar particulier is dit geen realistische prijs.
                  een stel goede winterbanden (max 3 jaar oud) in 19 duim betaal je nu 500 à 750 euro

Zijn die er ook in 19″? Zou ze wel yammie vinden op mijn zwarte Boxster

hier vind je de meeste *porsche velgen met uitleg.
                      http://www.wheelenhancement.com/index.php?t=WheelDetail&id=171

Neen ,ik heb er een optie op genomen maar ik wil graag weten wat ze ongeveer waard zijn…
                        Ze zijn echt krasvrij, origineel porsche en met goede winterbanden…
                        Iemand een idee…?
                        Wat kostten ze nieuw…?
                        G
                        Chiepe

Focus u niet op de prijzen die de verkoper uit Schoten hanteert ! 🙄

@chiepe: hebt ge die te koop?

Hi, iemand idee wat ze waard zijn tweedehands met een goed stel winterbanden erop…?
                              Min. en max. prijs…?
                              Tnx
                              Chiepe

GT3 velgen.
                                oppassen met de ET, 4/4S spacers achter van 27mm!!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.