kent iemand deze 964 wtl

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 kent iemand deze 964 wtl

• Maker
    Discussie
  • http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/4224 … _1992.html

zou het een echte zijn of weer ne geplakte? 😈

en sorry aan allemaal van jullie altijd lastig te vallen met onozele zoekertjes 😳 😳 😳
    maar bon ben op zoek en ja een wtl is echt mijn lievelings model 😛 P P

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • die met groen interieur is ook van 14/4/93

die met dat groene interieur ken je die wagen goed ben er ook naar gaan zien zag er toch zeer goed uit en loopt gelijk een klokje alleen dat interieur wie bestelt toch zoiets smaken verschillen.

neen nog niet probeer maar luk niet goed ik ben niet echt een pc freak

dat die man nors is mag je wel zeggen 👿
            al zeker 3 maal naar gemailt en nog altijd geen antwoord , ik weet wel dat hij schrijft geen @mail maar waarom zet hij ndan zijn wagens op internet ❓
            vindt het dan wel veel geld voor een wel is waar namaak WTL ❗ ❗ ❗
            voor 4000€ heb je een echte die dan toch zijn waarde zal houden…

cristof staan er hier op het forum soms fotos van den uwe???

[quote=”cristof”:32lxbvyq]ja ik ken die wagen ik ben gaan zien ziet er slecht uit veel krassen en enkele rubbers ontbreken die verkoper is ook erg nors hij heeft garage en doet zowat in alles wat 4 wielen heeft ik denk dat je met 10000 € niet toekomt maaaaar het is wel een echte wtl net als die van mij[/quote]

Ik denk toch dat je je serieus vergist…

Eerst en vooral is het GEEN echte WTL, de wagen is in zeer goede staat, zowel carrosserie als technisch. De turbo ombouw werd gedaan met volledige onderdelen, dus originele turbospatborden vooraan, originele achterschermen en originele bumpers en zijschorten. Alle originele plakkers zitten erin, is niet omgebouwd om schade te verstoppen maar door een echte porschefreak gedaan omdat een originele WTL te duur is.
              Bij de ombouw een jaar of 2 geleden werd de wagen ook volledig opnieuw gespoten.

Ik heb de wagen in juni 2006 verkocht.

Zijn vraagprijs van 25900 euro is zelfs niet overdreven omdat het een heel correcte wagen is.

Dus @cristof… ik denk dat je een andere WTL voor hebt… waarschijnlijk die met dat groene interieur…

Zoek anders naar ne ’93 Jubi, dan weet je zeker dat het een echte WTL is

😳

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.