Kent iemand deze 996?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Kent iemand deze 996?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Ik zal het ff moeten opzoeken zal het asap doorsturen.
      Is in Tessenderlo en hij doet niet enkel Porsche. niet officieel uiteraard.
      Heb 2 kennissen die hun 996 daar hebben laten doen.
      Ikzelf laat mijn auto’s bij Bulen in Kortessem onderhouden.
      Daar kost het iets meer maar niet zo veel meer. Is dan wel officieel…

Grts
      JP

:happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

ziet er mooi uit wel in totaal bijna 300dkm gelopen dat is toch niet niks hoor !
          Motor mag dan al vervangen zijn maar de rest kan ook aardig oplopen…

Kijk eens op deze topic:
          “996 C4 met spoilerkes”
          Staat on officieel ook te koop.
          Is wel een heel zuivere wagen met onderhoudboek en onderhoud facturen.
          incl. originele spoiler, kofferdeksel veerring enz.

Wat betreft de plof motoren maak u daar echt geen zorgen in !
          De wagens waar dit een probleem mee was zijn er al lang uit of zijn nu van een nieuwe motor voorzien. De latere versies hebben daar geen last meer van.
          Deze discussie is al veel gevoerd maar geloof mij er zijn veel meer te vrede P rijders met een 996 dan er on te vrede zijn. En gezien de hoge productie aantallen blijft het één van de beste…
          Laat u daar vooral niet door afschrikken. volledige revisie van een 3.4 motor kost een 2000€ en dan is hij nieuw! 😀

+1 :applaus:

Ik heb ook lang getwijfeld om een 964 aan te schaffen… maar ondertussen rijd ik al een half jaar met een 996 als daily driver… een plezier om te gaan werken, en terug naar huis te komen 😉 en dan spreek ik nog niet over de weekends…

320 pk zorgt voor meer dan voldoende rijbeleving, ik sta er nog steeds van te kijken hoe goed de wagen stuurt en hoe beweeglijk hij is. En dan krijg je het comfort er nog gratis bij 😉

[quote=”Hellraiser” post=153402]Idd, ik zoek de SC misschien door deze te vervangen.

Denk niet dat de 996’en nog veel gaan zakken in prijs,
                en qua comfort en pk’s zijn ze natuurlijk een pak beter (denk ik)[/quote]

Ik denk persoonlijk met die BIV enzo dat de bodemexemplaren wel onder de 10.000 zullen zakken.
                comfort en pk’s is 1 ding, rijbeleving en looks is nog iets anders he…

Gewoon kopen wat ge zelf mooi en goed vind, heb ik ook gedaan ( SC 3.2 964-look 😉 )

Thx! 😉

Is wagen van Maikel heb deze reeds in real life gezien en mag zeker gezien worden.
                    Toch de moeite waard om deze eens te bezichtigen.
                    Maikel is technieker bij Schelkens (Mercedes garage).
                    Grtzzz Patrick

[quote=”Ghost” post=153482]
                      Wie wil dat nog? Wil eerst de reden van ombouw wel eens weten.[/quote]

Ik niet… 😉

[quote=”Gette” post=153398]

Moest ik nu een 996 bezitten deed ik die nooit meer weg, want aan de dumping prijzen van vandaag :bounce:

Beter op blokken zetten en hopen op beterschap…ooit :think:[/quote]

Zal nooit meer beteren vrees ik.
                        Deze Porsches zijn ook met massa’s geproduceerd.
                        Is lang geen exclusief merk meer vrees ik.
                        De speciale modellen die zullen het natuurlijk steeds iets beter doen.
                        Echter de basis modellen die dan nog half omgebouwd zijn naar iets anders 🙄
                        Wie wil dat nog? Wil eerst de reden van ombouw wel eens weten.

Mja, 26k heb ik nu niet meteen op overschot voor een 3e wagen, of hij moest de SC overnemen :mrgreen:

[quote=”S2″ post=153392]Deze Carrere 4S dus

[/quote]

Ik zou zeker voor de deze gaan ! :mrgreen:

Idd, ik zoek de SC misschien door deze te vervangen.

Denk niet dat de 996’en nog veel gaan zakken in prijs,
                              en qua comfort en pk’s zijn ze natuurlijk een pak beter (denk ik)

Is bij alle merken zo (niet enkel van wagens) dat sommige modellen redelijk in waarde blijven en andere modellen aan dumping prijzen worden aangeboden!

Toch straf dat er nog altijd mensen zijn die beweren dat die waterkokers geen problemen hebben en niet ploffen !

Als je er 1 te koop ziet staan steekt er bijna altijd een “nieuw” blok in.
                                  Moest ik nu een 996 bezitten deed ik die nooit meer weg, want aan de dumping prijzen van vandaag :bounce:

Beter op blokken zetten en hopen op beterschap…ooit :think:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.