Kent iemand deze handelaar: Exit 25 Motors ???

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Kent iemand deze handelaar: Exit 25 Motors ???

• Maker
    Discussie

• stefx911
    Deelnemer

Exit 25 motors, Kent iemand deze handelaar ?

Gisteren naar de schoonouders in Diest geweest en net achter Diest, webbekom denk ik, zag ik twee P’kes te koop staan:
      Een Donkergroene SC can 79 voor 10.500 en een oranje-rode 912 van 67 voor 9500.

Heeft blijkbaar ook ne site wist mijn schoonbroer me te vertellen maar daar staan vreemde zaken op:
      Nen Aston van 2005 met 1650 KM op voor 22.500 euro !
      Die er dan nog uitziet als een Audi TT
      Enfin, kijk HIER maar eens…

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • die mensen hun site is nog niet af , moet nog volledig ingevuld worden , dir prijs van die aston , zal een vb geweest zijn , die wagens hebben ze niet te koop staan die er als voorbeelden op hun site staan.

[quote=”stefx911″:2sz15b5w][quote=”torig”:2sz15b5w]Die ken ik niet. Echter als je bij “cars” gaat kijken en dan naar die Aston gaat kloppen de andere 3 foto’s dan weer wel.
          Misschien een gewone vergissing bij het uploaden van het plaatje ?[/quote]

En een vergissing in de prijs, km’s en bouwjaar ook.

Een Aston kost wel net iets meer denk ik 😉 [/quote]

Is volgens mij fout in website. Als je bij cars op andere auto’s klikt krijg je altijd die data van aston.

[quote=”mcklusky”:3ld0k29s]Ben ook bij deze handelaar gaan kijken en vind het véél geld voor de wagens als je ze aandachtig bekijkt… vooral de prijs van die 912… 😕 [/quote]

Dat was het probleem, ik heb ze niet goed kunnen bekijken, poort was al dicht…

Dus in het donker vanop een afstand achter de omheining…
            Heb wel gezien dat de SC al een grote roestplek onder zijn rechterkoplamp had, en 290.00 km…

[quote=”stefx911″:s6hq0sbx][quote=”torig”:s6hq0sbx]Die ken ik niet. Echter als je bij “cars” gaat kijken en dan naar die Aston gaat kloppen de andere 3 foto’s dan weer wel.

Een Aston kost wel net iets meer denk ik 😉 [/quote]

Nee je bent gewoon te wantrouwig. Niks mis mee hoor.
              Is zoals die nieuwe moto’s op ebay, 2dehands, markplaats voor 3000-5000EUR. Geen vuiltje aan de lucht 😉

[quote=”torig”:34ng7aq4]Die ken ik niet. Echter als je bij “cars” gaat kijken en dan naar die Aston gaat kloppen de andere 3 foto’s dan weer wel.

Een Aston kost wel net iets meer denk ik 😉

Ben ook bij deze handelaar gaan kijken en vind het véél geld voor de wagens als je ze aandachtig bekijkt… vooral de prijs van die 912… 😕

Die ken ik niet. Echter als je bij “cars” gaat kijken en dan naar die Aston gaat kloppen de andere 3 foto’s dan weer wel.
                    Misschien een gewone vergissing bij het uploaden van het plaatje ?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.