kent iemand deze turbo?

Home Forum Porsche Talk kent iemand deze turbo?

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • … idd WES-RS… even gsm nummer van onze “Valerie” Googelen en je komt als eerste zijn CLK tegen… “Valerie” zou er beter zijn handelaarsplaat ophangen, mijn gedacht :popcorn:

Attachments:
      • image_2014-01-04.jpg

Dus toch maar afgaan op m’n eerste gevoel bij deze :think: … denk niet dat er een nieuwe nummerplaat wordt afgeleverd hoor de_koen bij eventuele adreswijziging, je nieuw adres wordt gewoon op je inschrijvingsbewijs aangepast.

Bij verlies of diefstal van je inschrijvingsbewijs doe je aangifte bij de politie en bezorgt de DIV je enkel een duplicaat van het inschrijvingsbewijs… je blijft dezelfde nummerplaat behouden.

Bij verlies of diefstal van je nummerplaat daarentegen wordt er wel een nieuwe nummerplaat afgeleverd daar de andere geseind wordt als op te sporen 😉

Die nummerplaat hangt ook op de andere wagen (Mercedes CLK ’99) die “Valerie” verkoopt. :think:

wijziging adres, verlies papieren, diefstal nummerplaat, de reden kan vanalles zijn om een nieuwe plaat te hebben…

Een zomer auto met als inschrijvingsdatum 20/11/13 ? 🙄 (niet op u bedoelt he S2 !)
              En dan 5 weken later te koop 😕
              Zelfs van bedrijf naar prive ga je geen BIV betalen als je weet dat je hem na 5 weken gaat verkopen denk ik.
              Ik zou hem voor geen haar vertrouwen!

S2

Mijn cabrio zal bij de verkoop ook een splinternieuwe nummerplaat hebben, net als zovelen die hun wagen in de winter “schorsen”.

Kan dus perfect een “zomerauto” zijn waarvan de nummerplaat telkens binnen gestuurd werd.

Van bedrijf naar privé (in mijn geval)of graag een euro-modelleke. De plaat is’t minste obstakel m.i. 😉

… eerlijk gezegd stoort het mij een beetje dat iemand zijn wagen van de hand doet met een recent afgeleverde nummerplaat (1EDU916)… daar kan natuurlijk altijd wel een goede reden voor zijn en mss iets te achterdochtig maar toch…

Afspraak maken bij OPC en een AAK laten doen, zeker met een “nieuwe” motor.

Ik zou in uw plaats eens gaan kijken bij onze forumsponsor “Van Beurden”. Daar staat een Turbo met weinig km’s die wel te vertrouwen is. Better safe than sorry zou ik denken.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.