Kent iemand deze wagen (2)?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Kent iemand deze wagen (2)?

• Maker
    Discussie

• ASI

Hallo, Ik vraag mij af of iemand iets weet over DEZE wagen?
      Toevallig niet van een forum lid of kennis geweest?
      Want zoals ik in “voorstellen” schreef : wanne-have was niet voor niets !
      Alvast bedankt voor reacties

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
    • S2

Staat nu trouwens een, op het zicht, heel knappe oranje Gallardo Spider!

Ik zal morgen toch maar geen foto gaan nemen 😯

Ik heb het eens opgezocht maar verhaal is ietwat anders maar ook de moeite om te lezen :https://porscheforum.be/New/forum/25-porsche-algemene-fotos/73811-de-beruchte-993-4s#73871

Yep klopt, aan Volvo.

Is dat aan de afrit Volvo ? Porschky is daar ooit eens serieus opgelicht geweest met een 911 dacht ik …

Sorry, niet gedacht aan foto. Zal morgen proberen als het klaar is.

Heb de link nu pas bekeken. Ik zou die bruine S4 zeker is gaan bekijken. Om 1 of andere reden zijn er vele van die melkchocoladebruine. Het is niet direct een kleur waar ik voor zou vallen (we hebben het over de wagen 😀 ) maar de wagen ziet er, op foto, netjes uit.

ASI

[quote=”Rufie” post=189942]928 staat nog bij Burms. Halfuur geleden nog voorbij gereden.[/quote]
                      En geen fotoke genomen 😳
                      Anyway, thanks voor info en heb een mailke gestuurd… …

928 staat nog bij Burms. Halfuur geleden nog voorbij gereden.
                        Klopt dat het niet op zijn site staat. Weet verder niks over die wagen…

Vroeg of laat moet je inderdaad in het bad springen maar zoals reeds aangehaald de “perfecte” zijn bijna niet te vinden. Hoe meer je er gaat bekijken, hoe meer je gaat weten wanneer je moet springen 😉

ASI

Inderdaad link van autohopmans.nl is even dead 😯
                            Heeft iemand daar de stekker van de server uitgetrokken ? 👿 ?
                            Maar je kan ze ook HIER vinden

Waarom nieuwe draad?
                            1) andere wagen
                            2) orde op zaken houden
                            3) gemak voor iedereen daar de link naar de wagen altijd in de eerste post te vinden is, nu zitten de links verspreid over de volledige geschiedenis en dus onduidelijk / onvindbaar

Link naar deze nieuwe wagen zit in post 189924, wie zal dat ooit terugvinden 😳

Spijtig dat alles nu bij en door elkaar zit 😕

Wim

Ik zag het ook, dus alles bij elkaar gezet.

dead link ?
                                en waarom start je voor elke auto een nieuwe rubriek :think:

ASI

@Ruffie: Is inderdaad een GTS maar logo black on black komt verre van zo goed uit als de foto die jij postte.
                                  Ben je zeker van die 928 bij Burms in Oostakker?? Staat niet op zijn site 😕

@Igor: Geduld is een zoete deugd :engeltje:
                                  maar vroeg of laat moet het toch tot :driver: komen… …

Ik ben er al een paar keer langsgeweest, maar niets gekocht… je wordt vriendelijk onthaald, dat in ieder geval wel 🙂

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 53)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.