kent iemand toevallig deze auto of verkoper?

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop kent iemand toevallig deze auto of verkoper?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • de MKII is (in DE) minder gevraagd dan de MKI hoor ik steeds. Daarom wellicht goedkoper.
      Mijn ervaring is dat het afgelopen jaar (miss twee) de goede 996 GT3’s snel verkocht zijn. Ook met prijzen van boven de 50K. De vraagprijs is m.i. dus niet zo doorslaggevend, maar eerder de staat van de auto. Volgens ingewijden wordt de MKI al door verzamelaars gekocht. my 2 cents

voor de 44K die voor de gele gevraagd wordt, vind je in Duitsland al 996 MkII’s (post 2003) met minder kilometers! En voor enkele duizendjes meer zie je ook MkII’s met de helft van de kilometers bij OPC’s alhier, zie bvb de GT3 MkII bij OPC CM in Latem voor 50.000 met 50K kilometer en een deftige Porsche garantie!

Werkt goed zo’n forum 😉

Maar eh… wat mag een 996 GT dan wel kosten ❓

heb die gele inderdaad al laaaaang zien staan, maar zijn prijzen waren doorgaans al genoeg om me naar andere te doen kijken. Voor dat bedrag zijn er op dit moment meerdere in Duitsland te vinden met minder kilometers!

Idd ik ben uit de buurt van de laatste verkoper en ken redelijk veel misnoegde klanten van de verkoper en kwestie, en nog veel meer misnoegde klanten van zijn onderhouds en restauratie/reparatie bedrijf… Los van het feit dat de prijzen daar vaak de pan ui swingen voor de wagens is wat je koopt niet altijd wat het lijkt, goed uitkijken dus…

[quote=”RODONDO” post=118859][quote=”Ghost” post=118853]Die gele staat al zeer lang te koop.[/quote]
                Iets betrouwbaarder (denk ik) dan die blauwe van Porschky, maar daardoor veel duurder. Hoewel Orange ook deze verkoper niet echt ziet zitten…[/quote]

Die in st.truiden laten staan. Heeft vooraan al eens een accident gehad. Ook zoals hierboven vermeld: de verkoper geeft niet echt een goede naam. Al 2 keer langsgeweest voor een wagen. Verkoper (eigenaar) kan het goed uitleggen…

Tevens is die wagen overpriced!

[quote=”Funny” post=118904]Als je er niet moet zijn in St-trond zou ik er niet heen rijden 😳 het kleur mag dan nog zo mooi zijn . ;)[/quote]

Tja, zoals ik al eerder zei: de vetste bakken staan bij……

Als je er niet moet zijn in St-trond zou ik er niet heen rijden 😳 het kleur mag dan nog zo mooi zijn . 😉

[quote=”Ghost” post=118853]Die gele staat al zeer lang te koop.[/quote]
                      Iets betrouwbaarder (denk ik) dan die blauwe van Porschky, maar daardoor veel duurder. Hoewel Orange ook deze verkoper niet echt ziet zitten…

Die gele staat al zeer lang te koop.

In bijlage een gelijkaardige (staat in Sint-Truiden)

Attachments:
                          • Porsche-996_18480931.jpg

@rodondo:ik beaam, en spreek spreek helaas zelfs uit eigen slechte ervaring… 🙁 Vandaar mijn vraag… 😉

CS heeft ook geen zijairbags 😉

Ik heb een tijdje terug ook eens gepost dat de vetste bakken (bijna) altijd te koop aangeboden worden door handelaars waar ik direct geen al te best gevoel bij heb. Veelal in & rond Brussel of Luik / Charleroi.
                                Voordeel is hier: experts genoeg om mee te nemen ! En dan in’t slechtste geval :drink:

[quote=”Ghost” post=118742]Ook de rolkooi is niet hetzelfde als ik een echte cs :idea:[/quote]

amaai tegelijk gepost :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.