kenteken voor, sticker toegelaten?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 996 kenteken voor, sticker toegelaten?

• Maker
    Discussie
  • Ga de voor en achter bumper van mijn 996 laten herspuiten. Wil dan ook mijn voorste kenteken door sticker vervangen. Op mijn vorige (boxster) kwam een opmerking bij keuring maar toch groene kaart. Is dat nog altijd toegelaten? Zo ja, wat is kleinste formaat?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
    • Bumpers ondertussen herspoten. Plaat netjes in houder. Tevreden met resultaat.

Volgend project ; poederlakken velgen.

0

:mrgreen:

(ben niet meteen van plan deze ooit nog te verwijderen, een nummerplaat zal er altijd moeten ophangen)

0

‘t ja, maar dan zit je wel met 4 extra gaatjes in je bumper als je die sokkel ooit terug verwijdert:

0

Heb op het UK-forum een paar fototjes gevonden:

http://www.911uk.com/viewtopic.php?p=641068

Is eigenlijk voor de Engelse markt, maar het Europese formaat
            nummerplaat past er perfect op.

0

Ik weet niet welk model jij hebt maar vergeet niet dat je geen extra gaten mag maken in de nummerplaat.

0

Jullie hebben het precies toch allemaal over een ander model dan wat ik erop heb. 😕

Ik heb helemaal geen nummerplaatframe meer nodig om de plaat te kunnen monteren,
                da’s veel mooier. 🙂

0

[quote=”The Eagle” post=194786]Heb je onderdelen 35 & 36 ook besteld?[/quote]

die heb je alleen nodig als je bracket nr 37 wil monteren voor een nr plaat in US formaat.

2 stuks plastic pluggen nr 30 heb je echter wel altijd nodig (en twee schroeven natuurlijk maar die kosten in RVS elders maar een fractie zonder het plastic zakje van P eraan)
                  en tegelijkertijd nog even reklame maken voor onze forum houders die op zijn beurt weer op de bestelde houder passen KLIK

0

had eerder vandaag besteld, niet aan de hand van onderdeel nummer, ze weten daar meestal wat ze doen …..

0

Heb je onderdelen 35 & 36 ook besteld?

0

Merci, onderdeel is besteld bij opc Maastricht. Foto nog welkom.

Groeten

0

kenzeichenHalter996.png

0

Gewoon het UK-model bestellen bij de Porsche -dealer.

heb ik ook gedaan, zal dit weekend wel foto’s posten. 😉

Maarten (S2) heeft hier enkele maanden geleden nog het onderdeelnummer gepost.

0

Merci voor jullie reacties. Ik vrees dat er geen andere optie is dan het lelijke kreng ook de herspoten bumper te laten sieren…

Iemand die weet hoe de Duitsers dit doen?

Opc Maastricht airport heeft voor 996 ook geen passende opzetstukken.

0

Bij het viaduct van Gentbrugge (90 km/u) is het in elk geval de achterzijde die gescand wordt… Je kan wel iets vlugger op de gas dan de borden aangeven want de camera’s hangen op de voorlaatste overbrugging voor de borden. Wel uitkijken voor invoegende auto’s, linke soep daar.

0

ja kan ik doen maar ze is zo groot, ze komt bijna tot voor de radiatorroosters, dat jullie nog last hebben van bladeren?!? 😀
                                  Ze verstopt de mooie ronding van de voorzijde en ik hou van rondingen, niet te veel maar ook niet te weinig :mrgreen:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.