kentekenplaatsticker

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen kentekenplaatsticker

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Kent iemand een adres in de regio Balen-Mol-Geel…. voor een Europese nummerplaatsticker?
      Googlen levert vooral stickers in Nederland op met TE opzichtige afmetingen.6,5cm hoogte vraagt om problemen vrees ik.
      Niet bij Auto 5,Hubo enz te vinden.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
      • Een frietje minder eten! :coolness: 😉

J

[quote=”Mushroom” post=158837]+1
          ‘t Mag niet. Waarom niet gewoon een nummerplaat? Waarom moeilijk als ‘t ook makkelijk kan?[/quote]

Ne sticker weegt minder…. :happy: :mrgreen: :mrgreen:

Tenks !

http://www.ketchonaise-graphics.com/ketchonaise-graphics/Welkom.html

Klaar terwijl je wacht en eventueel geplaatst ook. :salut: :salut: :salut:

Ben in november -zonder daarbij stil te staan- naar de keuring (Tienen) gegaan met een kleine sticker (zonder ‘B’) van auto-stickers.be. Geen opmerking over gekregen. Was ik content achteraf gezien.

Weet er iemand een winkel waar ze deze stickers maken ‘terwijl je wacht’? Wil er op mijn komende 991 ook een maar die zou ‘snel’ klaar moeten zijn.

Dank

J

[quote=”PatrickB” post=158824]Simpel, ze zijn verboden in Belgie. Punt aan de lijn.[/quote]

Hebben ze mij op de keuring nochtans nooit voor afgekeurd, wel dat ze te schuin hing, maar niet de ze onwettig zou zijn…
                  Heb altijd een ‘echte’ bij als back up ook…

:popcorn: Wij kunnen er ook voor zorgen :popcorn:
                    kleiner dan 35cm €30inc groter dan 35cm €35 inc en verzending :drink:

PT

Jokke,

Laat zo’n reflecterende sticker maken bij een reclamebedrijf ! In Balen heb je Xod, (vlakbij Keiheuvel).
                      Die mannen hebben dat zo voor elkaar. (Kostprijs +/- 35 à 40 euro).

het enige voordeel van zo’n zwarteplastiekennummerplaathoudervoet is de extra bescherming tegen trekhaken 😕
                        en dat ze goedkoop te vervangen zijn als dit je overkomt.

+1
                          ‘t Mag niet. Waarom niet gewoon een nummerplaat? Waarom moeilijk als ‘t ook makkelijk kan?

PB

Simpel, ze zijn verboden in Belgie. Punt aan de lijn.

[quote=”PT” post=158773]http://auto-stickers.be[/quote]

Niet dus.
                              Het is enkel de nummerplaat zonder het europees logo.En als dat er niet opstaat is het te opvallend onwettelijk.

PT

In Frankrijk valt het even goed mee als hier in Belgie .Als je de verkeerde persoon treft heb je overal prijs .
                                  Bij mij is de stickernummerplaat 3/4 van de grootte van een vaste plaat ,valt niet zo op .

dan edde gij geluk gehad é Lucsje :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.