Kerel in de UK.

• Maker
    Discussie
  • Hey,
    even m’n nieuwsgierigheid, heb je misschien ‘n website of adres van deze? Ik ben nl van plan om het misschien hier met m’n vriend uit te bouwen, zodat we ook in België zulke zaken kunnen verwezenlijken, en m’n auto kan al voorop gesteld worden als proef.

Verder wat betreft diefstal, heb ik ‘n track & trace systeem, door profesionelen laten inbouwen, voor de prijs hoef je het echt niet te laten, incl. activeerbare startonderbreker, kost het je geen 500€, het enige wat je moet in stand houden is ‘n sim kaart van ‘n bekende provider, 5€ per maand en ‘n credit kost van 65€ waarmee je ruim 100 traces kan mee uitvoeren. Je kan je auto opsporen via het internet, wachtwoord en inlog, en de locatieweergave is op 5 meter nauwkeurig.

Waterdicht? Nooit, er zullen nooit systemen bestaan die dit garanderen, bedoel, wat ‘n mens inbouwt en activeert, kan ‘n ander mens er ook weer uitsleutelen en desactiveren….maar het is alvast weer ‘n hindernis meer om te nemen.
    En volgens de woordvoerder van de firma, zijn er geen opsporingsmiddelen die het systeem in de wagen kunnen waarnemen.
    Het lijkt me alvast ‘n veel goedkoper alternatief dan het systeem van Porsche, waar je elke maand met ‘n 30€ kost zit en eveneens nog de simkaart kosten.

Hebben jullie ervaring met zulke systemen?
    Greets en vergeet niet te genieten van elk moment achter het stuur van ‘n porsche!

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Waar zijn de foto’s ? Moet dit niet in een andere rubriek staan Meester ?

Via mijn broer weet ik er wel ietsje vanaf.
        Hij zit namelijk mee in DIT BEDRIJF

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.