kerst- en nieuwjaarswensen

Home Forum Zeverhoekje kerst- en nieuwjaarswensen

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

356xmas.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 143)
      • Aan iedereen de beste wensen, n goede gezondheid en veel hobby-tijd 

Beste wensen voor 2022, en veel veilige kilometertjes met jullie hobby 

Beste wensen en een goede gezondheid in het nieuwe jaar, met vele kilometers rijplezier en vooral bochtige wegen ….

De beste wensen en een goede gezondheid voor iedereen in 2022

Ik wens jullie vele fijne en veilige kilometers . De rest, behalve gezondeheid, komt dan vanzelf.

De beste wensen voor 2021 en veel Porsche rijplezier

Voor iedereen een goed en gezond 2021 gewenst!! Hopelijk tot op een of andere rit…..

XXX

Een fijn 2021 iedereen !

In de regel doe ik niet meer mee aan de zeemzoete Kerst -en Nieuwjaarwensen maar 2020 is toch wel een jaar geworden dat we niet voor mogelijk hadden gehouden.
                          De eerste helft van 2021 ziet er alvast niet veel beter uit dus kan ik niet meer doen dan ieder van u een Gezond en zorgeloos Nieuwjaar toewensen.
                          En hopelijk kunnen we nog voor de zomer een bijeenkomst of rit meepikken.
                          Tot volgend jaar!

Zalig Kerstfeest aan iedereen!

Aangezien gas- en coronaboetes blijkbaar onontbeerlijk zijn voor het organiseren van onze maatschappij, kunnen deze best opgenomen worden in de gezondheidsindex.

Zaaalig kerstfeest van hieruit.

Aan iedereen een Zalig Kerstfeest !

Beste wensen

ook van hier uit fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2021 :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 143)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.