kerst- en nieuwjaarswensen

Home Forum Zeverhoekje kerst- en nieuwjaarswensen

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

356xmas.jpg

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 143)
      • [b][i]Nog ff wachten en mijn pakske staat onder den boom .
        Alvast de beste wensen aan alle mensen van PFB [/i][/b]

02_Xmas.png

kerst-2.jpg

terwijl jullie op zoek gaan naar het porsche logo ergens verborgen in de foto, wens ik allen hier en hun geliefde naasten een vrolijk kerstfeest

sexy-santa-helpers-342.jpg

Pol

Veel veilige gezonde kilometers in 2016 aan alle members.

Tot snel op een meeting.

:drink:

de service porsche-consulting was mij tot nu nog niet bekend

Allen een super 2016 gewenst….. :happydance: :happydance:

ken

beste wensen iedereen !!!

dat 2016 een leuk Porsche jaar mag zijn!!

Aan iedereen een gelukkig en gezond NIEUWJAAR :respect2:

Dat we nog véél kunnen samenkomen en :driver:

En ondertussen; SCHOL :happydance:

PORSCHECHAMPAGNE.jpg

van ons hetzelfde, veel liefde en gezondheid
                          Happy-New-Year-2016-Free-Download-Wallpapers-And-SMS-3.jpg

Denkend aan alle mooie en warme momenten die we in 2015 mochten beleven met medeforummers en Porsche vrienden ,met voldoening 2015 uitgewuifd …
                            Wij wensen iedereen een schitterend en zorgeloos 2016 , veel rijplezier en kijken uit naar de komende evenementen en samenkomsten! :music:

De beste wensen voor iederen,

en dat er veel mooie porsche momenten mogen zijn dit jaar

Ik wens jullie concreet voor 2016 allemaal een Porsche die afbetaald, ingeschreven, correct onderhouden is en die meer dan 1000 km per jaar mag bollen …

Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Dat we me z’n allen deze afslag gehaald mogen hebben !

Schermafbeelding2016-01-01om13.36.21.jpg

De beste wensen voor – én een succesvol 2016 gewenst !

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 143)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.