kerst- en nieuwjaarswensen

Home Forum Zeverhoekje kerst- en nieuwjaarswensen

• Maker
    Discussie
  • 356xmas.jpg

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 143)
    • Hopelijk hebben jullie het nieuwe jaar allemaal goed ingezet.
      Veel geluk en (rij)plezier voor iedereen in 2016! :salut:

Allerbeste wensen iedereen, dat we “veel mogen mogen”!

Beste wensen voor 2016 aan iedereen en da we veel mogen :driver: :driver: :driver:

ook van hieruit voor iedereen een mooi, gelukkig en vooral gezond 2016 en dat we ook dit jaar kunnen blijven genieten van onze vierwielers :happydance:

Aan alle mede forummers en Porsche liefhebbers:

Een voorspoedig forum-jaar, mooie Porsche evenementen en vele veilige kilometers gewenst.

Van hieruit ook een gezond, veilig en succesvol 2016 gewenst :drink:

PDS

Amai Mart !! 😯 😯

Ook wensen iedereen een fijn en liefdevol jaar in 2016 :up:

“En bovenal een 2016 zonder gezondheidsproblemen en tegenslagen.”

“En zonder diefstallen en inbraken …”

Zojuist om 4.00 uur is de eerste poging van 2 onverlaten om via het slaapkamerraam op 5m hoog binnen te komen door m’n dame afgeslagen. Ze keek ze zo vol in hun porum. Das toch even schrikken hoor, met de nodige slapeloze nachten tot gevolg. Ik dacht eerst dat ze een hartverzakking kreeg. Dan valt het allemaal nog mee toch. Politie was er weer binnen 10 minuten bij, dat doen ze toch netjes op zo’n drukke Oudjaarsnacht. Het begint weer lekker! :wtf:

Vanhieruit ook een veilig en spetterend 2016 gewenst aan alle forummers , dat we veel,mogen genieten van ons speeltje .

Beste wensen voor 2016.
                        Veel veilige P en andere kilometers.
                        En bovenal een 2016 zonder gezondheidsproblemen en tegenslagen.

Beste wensen
                          Veel veilige kilometers
                          En
                          Een goede gezondheid

Ik wens iedereen hier alles wat ik maar wensen kan, maak er een mooi 2016 van.

Ik wens jullie voor 2016 iets goeds, iets moois, iets leuks, iets grappig, iets gezond en bovenal iets positief !

936628_10205472720363935_5520755852138360828_n.jpg

Aan iedereen op dit forum: beste wensen voor het nieuwe jaar!!!!
                                Veel veilige kilometers met de geliefde P.
                                Floere.

991gt3rs-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 143)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.