Kerstdrink 23 December Bar Du Port

Home Forum Porsche Uitstappen Kerstdrink 23 December Bar Du Port

• Maker
    Discussie
  • Naar aanleiding van de feestdagen en het einde van het jaar stel ik voor om nog eens bijeen te komen en iets te drinken. :drink: :drink:

Wie: Iedereen is welkom

Adres : Bar Du Port, Napoleonkaai in Antwerpen

time : 19u30 tot ……..

– Vankerchove
    – PDS

wie maakt de lijst nog langer 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
  • PDS

Het was weer gezellig ! :up:

@IVE
      : ik had wel genoeg binnen :first:

Ive

Net terug van de (voor mij althans wat te korte) super gezellige kerstdrink.
        Op naar de volgende :drink:

Niet te zat he mannen :drink:

Amuseer jullie!!!!

tot straks, en PDS hou plaats vooraan é voor ons allemaal 😆

PDS

Tot straks hé mannen !!! :drink:

[hide]OK, count me out, het leven is te kort om in Antwerpen in de file te gaan staan ![/hide]

er is vlakbij toch een ruime ondergrondse betaalparking met meerdere etages onder “Felix pakhuis” aan de Godefriduskaai/Oude Leeuwenrui ?
                    maar dat neemt niet weg dat het in antwerpen vrij druk zal zijn met ook nog de warmarathon van MFL tss 14u en 19u (onder het meterschap van Cath Luyten :bounce: ) in het nachtegalenpark aan de Middelheimlaan.
                    en ook nog de toestroom richting Boom natuurlijk ❗

XXX

Een geode tip; ga even iets eten in ‘Jardin Public’ te Berchem.
                      Top van eten en niet gek van prijs, vraag maar aan PDS :engeltje:

[hide]Oei Kerstparade ?
                        Ik had gepland met die van ons eerst snel wat te gaan eten in die nieuwe zaak otomat.be op een paar honderd meter van bar du port. Maar als de bereikbaarheid en parking nu nog kritieker wordt met een evenement dan weet ik niet of ik ga afzakken naar A’pen, had vorige keer al bijna een half uur file, wat gaat dat dan vandaag zijn … ?[/hide]

XXX

Werk ze :up:

Ik ga passen. Morgen de laatste werkdag van het jaar maar heb nog veel liggen en zou graag met gerust gemoed de vakantie ingaan.
                            Amuseer jullie! :drink:

Ive

Heb vandaag reclame op de tv gezien van de kerstparade in Antwerpen. Vanaf 17:00 of zoiets.
                              Hopelijk is het ‘s avonds niet te druk en vinden we gemakkelijk parkeerplaats.

als ge lang genoeg blijft plakken, passeer dan langs boom en zeg ‘ns hallo tegen de micro van MFL. dan hoor ik jullie nog op de radio tijdens het werk 💡

Ive

nog één nachtje slapen, en dan KERSTDRINK :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.