Kerstwensen – en ander feestdagen geneuzel …

Home Forum Zeverhoekje Kerstwensen – en ander feestdagen geneuzel …

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

Ik wens heel het PF’en België fijne feestdagen toe !

HappyHolidays.jpeg

Vrolijke Kerst !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • Eveneens van mijn kant: Het aller beste voor het nieuwe jaar!

[quote=”9ierre” post=115444]
          MUSH… leer aub eens het verschil tussen die lieve kleurkes…
          [/quote]
          :sarcastisch :mrgreen:

Deze anders??

911_342269d.jpg

Weeral een jaartje heelhuids doorgeraakt, doen er nog eentje bij!!!

Ik wens jullie allemaal fantastische feesten toe en veel rijplezier in 2013.

Peter heel mooi en origineel ! :applaus: Dit had ik nog nooit gezien .

XXX

Oeh, foto vergeten, met dank aan Floris V.B.
                  [IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/Shoes_zps6aaebf85.jpg[/IMG]

XXX

Beste wensen voor iedereen en veel P plezier in 2013 en verder 😀

[quote=”Mushroom” post=115433][/quote]
                      MUSH… leer aub eens het verschil tussen die lieve kleurkes…

was een nieuw topic gestart, maar mijn laptop liep gelukkig vast , heren, en de enkele dames… enjoy this day… happy xmass to all and a jolly new year….

Aan allen een Zalige Kerst en prettige eindejaarsfeesten :drink: :drink: .

911_342269.jpg

we onderschrijven dit van harte! Goeie feesten aan iedereen…

Prettige Feesten aan iedereen :drink: :drink: :drink:

Ik wens iedereen hier een warm en gezellig kerstfeest toe !

Ook vanuit Salland fijne feestdagen aan de Porschevrienden en vriendinnen van het Belgische Porscheforum gewenst.

Met het uppen van foto’s wil het hier nog steeds niet zo lukken. Maar het gaat om de gedachte moet je maar denken.

PB

Weet dat als je kadootjes wat later zijn, dat dit een perfecte reden kan hebben. 😯

Fijne kerst iedereen !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.