Kersvers nieuw op dit forum

Home Forum Stel jezelf even voor ! Kersvers nieuw op dit forum

• Maker
    Discussie
  • Hallo aan iedere Porsche liefhebber hier op dit forum, blij dat ik deze forum gevonden heb, zelf heb ik een VW Porsche 914 jawel de officiële benaming nietwaar van zo’n 914, alhoewel ik er nooit zal uitgeraken dat het voor VW liefhebbers niet aanzien kan worden als een VW en door de Porsche liefhebbers niet als een Porsche. Welnu ik kan menigeen bevestigen als het gaat over prijzen van onderdelen dat je niet ver moet onder doen voor de Porsche waarden (haha) en éénmaal toen ik op de paddoch stond van Spa-Fr. en ik toevallig de enige was met de 914 er velen met veel belangstelling stonden te kijken

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • heb het ook altijd een mooie wagen gevonden,niet zozeer de motor sprak me aan maar de lijn is prachtig, een paar jaar terug bijna een gekocht maar toen niet gedaan omdat men zoon het maar niks vond…
      ook de 911 cabrio die ik nu heb vind hij maar niks vergeleken met wat vroeger in de garage stond maar blij dat ik hem gekocht heb, eens de microbe je te pakken heeft ben je voor altijd verkocht 🙂
      veel plezier met je wagen

Heb dit altijd een leuke auto gevonden. Nooit in mijn bezit gehad echter.
        Welkom op het forum.

Welkom hier. Zou niet weten waarom een 914 geen P zou zijn.

Welkom op het Porsche forum

Ook altijd al een zwak gehad voor de 914.
              Past perfect in het tijdsbeeld van de de oer-911.

porsche-914-vw-porsche-914-1-7-and-porsche-911-e-2-4-1972-1920x1440_2015-03-22.jpeg

Als ik ooit eens over voldoende plaats beschik om ze samen te zetten komt er zeker een 914 bij !!
              Veel plezier met je aanschaf.

welkom op het forum
                vanaf ik de eerste 914 die ik zag in de jaren 70
                had ik iets met deze auto zeer aparte mooie auto Porsche

Welkom op het Forum met je Porsche !

Welkom.

Niet veel onderdoen? Sjonge, dat valt dan mee voor jou, je had dus nog geen lampglazen nodig. (Grijns.)

O ja, zijn er al foto’s van je VoPo?

Welkom en je hoeft je absoluut niet minder te voelen met een 914 in je garage !!! Een porschist die de historiek van het merk een beetje kent zal dit model met boxer middenmotor weten te appreciëren. Ikzelf heb altijd een al boontje gehad voor deze voorloper van de huidige boxster en reken deze zonder twijfel mee in het P gamma.

welkom met je Porsche, enkel wij zijn fanatiekelingen van fotootjes 🙂

Altijd al een leuke wagen gevonden!
                          Proficiat & Welkom.

welkom, er was nog niet naar foto’s gevraagd denk ik? 🙂

Ook van hieruit een hartelijke welkom met je Ongetwijfeld fotogenieke Porsche!

Wim

Hallo PJ en welkom op het forum.
                                Maar maak je geen zorgen het is een Porsche zo ook de prijzen, hahahaha

Maar een paar foto’s van je 914 doen hier wonderen, en wat voor eentje is het want er zijn er meerdere. ?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.